Terug naar overzicht
Wij kiezen voor "We go togheter" van Grease... Een happy liedje met een wat tempo erin.Succes met de keuzeGroetjes
Water Music van Händel?groetjes
hey,wij twijfelen nog tussen beautiful day van u2 en coconut tree van mohombi...
wij gaan waarschijnlijk buiten op de instrumentale versie van bittersweet symphony
Bij ons word dat "trouwen" van k3; ideetje van onze dochter
De vorige juf van mijn zoontje is de kerk buitengegaan op La Valse d'Amélie (orchestral version) en dat is heel leuk en sprookjesachtig:http://www.youtube.com/watch?v=RD3WwM6l1J0 De pianoversie is overigens ook heel mooi, maar iets ingetogener.
Wij zijn getrouwd met een altaarnatief, en buitenkomen was op loved van kim wilde.....ook the wedding song, the love of my life van darla day is mooi, beluister eens op you tube
Waarschijnlijk "Just like heaven" van The Cure of "Videogames" van Lana Del Rey
Wij hadden voor het buitengaan Marvin Gaye & Tammi Terrel – Ain’t no mountain high enoughVeel succes nog!
Wij gaan buiten op Rood van Marco Borsato
Wij zullen buiten gaan met : Happy together (The Turtles)
Hallo, Wij hadden "Book of Days" van Enya....Onze vrienden hadden: "Zeg eens meisje" van Paul Severs, dit was ook tof.GroetjesAnnelies
Dit is wel de bruidsmars, maar vond hem wel origineel als ik hem hoorde. Toch als je wat van dance houdt :-)Double Deejays - Mendelson's wedding march (original mix)Wat ik ook al gehoord heb bij vrienden, was i'll be there for you - Friendsgroetjes
Michael Bublé - Everything is ook nog een prachtig liedje.
Hier wordt het The Time of my Life - Dirty Dancing
wij gaan voor Bruno Mars - marry you. groetjes sofie
I'm a believer uit Shrek :)
Hallo,Wij doen everybody needs somebody van the blue brothers, brengt je direct al in feeststemming vinden wij :-)