TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
26-5-2012
|
20-8-2011 10:54:14
Wij hebben net Tine en Marjolein geboekt! Dit is een duo uit Antwerpen, maar werken over heel vlaanderen ( wij trouwen in Hoeselt) Ze doen piano en zang (eventueel aangevuld met piano en dwarsfluit) en hebben een heel uitgebreid repertoire. Je kan ook zelf nummers aanvragen. Qua prijs zijn ze (denk ik) onverslaanbaar! Als je wilt kan ik je hun gegevens wel doorsturen. Ze zijn ook heel vlot te bereiken. Heb telkens binnen enkele uurtjes al een mailtje terug gehad. Groetjes Claudia (aka de fotograaf ;) )
|
|
An
25-5-2012
|
20-8-2011 10:57:21
Hey Vicky,
Ik heb onlangs een mailtje gekregen van SingSis (ofzoiets) met hun prijzen en wat ze allemaal kunnen enzo. Ik had hier op het forum gereageerd op een post over live muziek, vandaar dat ze spontaan een mail stuurden. Als je je e-mailadres geeft mail ik het je even door.
Ik vond hun aanbod en prijs heel goed, maar ik zit met een 'probleempje'. Mijn neefje speelt viool en hij stelde spontaan voor om te komen spelen in de viering, zijn zusje hoorde dat en zij wilde dan persé klarinet komen spelen. Nu zijn ze vorige week hier geweest om te laten horen wat ze al geoefend hadden. Het viel wel mee, maar een echt 'kippenvelmoment' zal ik er wel niet van krijgen :-). Ochja, ik vond het superlief dat ze allebei dat willen komen doen (ze hadden onderling al ruzie gehad omdat mijn neefje niet wilde dat zijn zus ook zou spelen omdat hij met de 'eer' wilde gaan lopen :-D). Anders had ik zeker ook voor iets à la SingSis ofzo genomen!
|
|
Nette
7-4-2012
|
20-8-2011 11:56:31
Wij hebben ook Tine en Marjolijn geboekt voor onze trouw. We hebben ze al in een trouwmis van kennissen gehoord en vonden ze erg goed. Hun emailadres is: tinepiano@hotmail.com.
Groetjes!
|
|
Karen
17-8-2013
|
20-8-2011 13:25:20
Hey An, Zou je mij het e-mailadres van SingSis even kunnen doorsturen? Ben ook geïnteresseerd. Mijn e-mailadres is karenenniels@gmail.com. Groetjes, Karen
|
|
Ellen
|
20-8-2011 17:52:55

|
|
Annatasha`
|
20-8-2011 19:42:36
Ik heb laatst op een bruiloft een duo gehoord, pianiste en zangeres. Ze waren geweldig! Zangeres heeft een prachtige stem, ze zongen van alles. Ik heb na de bruiloft gelijk hun gegevens gevraagd, want mijn nichtje gaat binnenkort trouwen.
Je zal er geen spijt van krijgen, als je geinteresseerd bent kan ik je altijd nog hun gegevens mailen.
Groetjes, Anna
|
|
Vicky
30-6-2012
|
21-8-2011 21:19:02
Hallo Anna
Alle gegevens zijn welkom!
Groetjes Vicky
|
|
sanderijn
|
21-8-2011 21:56:44
Hallo Vicky,
je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com Ik kan er samen met mijn collega-zangeres iets heel moois van maken.
groetjes,
Sanderijn
|
|
sofie
12-5-2012
|
26-8-2011 12:18:22
Hey Vicky,
Als je de gegevens van Anna hebt gekregen, kan je ze naar mij ook eens doorsturen aub?
Bedankt! Sofie.devr@gmail.com
|
|
Anne
24-9-2011
|
7-9-2011 11:31:11

|
|
kathleen
9-6-2012
|
17-9-2011 13:44:54
Hey Anna,
Ik ben ook wel benieuwd... kan je ze naar mij ook doorsturen aub? kathleenbogaerts@hotmail.com
Thx!!!
Groetjes, Kathleen
|
|
Lieselot
23-6-2012
|
21-9-2011 11:19:10
Ik ben ook erg benieuwd Anna!
Kan je de gegevens doorsturen naar lieselot.verbeke@gmail.com ?
Of hier op het forum in een priveberichtje?
Bedankt!
|
|
sarah
5-5-2012
|
24-11-2011 23:27:00
Misschien wat laat, maar Duas is ook een heel toffe band van 2 jongens, en volgens mij komen ze uit Limburg. Ze komen in heel Vlaanderen. Wij zijn van west-Vlaanderen en hebben ze al horen spelen op de trouw van men zus. Was Super en niet te klassiek! Groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|