TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
|
15-8-2011 18:23:52
Hallo Jessica,
Wellicht kun je contact zoeken met DJ's die ervaring hebben met het samenwerken met coverbands/bandjes? Zet anders je advertentie ook bij de dj's, wellicht komt daar een goede reactie uit? Zijn er geen ervaringen binnen jullie familie hiermee?
Veel succes.
Groeten,
Patricia
|
|
Kristien
25-5-2012
|
15-8-2011 18:39:18
Wij zitten met hetzelfde: mijn vriend is Malinees en ik Belgisch, en een deel van onze gasten zijn afrikaans (uit verschillende landen) en dan ook nog eens een deel uit andere europese landen... We vragen dus aan DJ's die we contacteren of ze bereid zijn af te wisselen en muziek te draaien die wij hen zullen bezorgen. Ik ga dit topic wel volgen want wil weten of er misschien mensen zijn die hiermee ervaring hebben:)
|
|
Alessia
|
15-8-2011 19:57:23
Ik ben pas nog naar een bruiloft geweest waar er 2 verschillende culturen waren. Zij is een Belgische, hij een pure Afrikaan. Zij hadden 1 dj die telkens verschillende muziek draaide door mekaar... je merkte wel dat als er een typisch Afrikaans nummer kwam iedereen van hun, maar ook van ons op de dansvloer stond! Geweldig. Bij mij zullen er ook een deel uit Frankrijk komen met Algerijnse roots dus dat wordt ook even zoeken maar ik vind een mix super. Ik zou persoonlijk gaan voor een dj die beide stijlen aankan, je kan uiteraard ook eerst de band laten optreden tot een bepaald uur en daarna overschakelen naar de dj waarbij je tussendoor eventueel een speech houdt of een bedanking naar de ouders, getuigen,... groetjes Alessia
|
|
Jessica
5-5-2012
|
15-8-2011 20:56:29
Het is zo dat mijn vriend echt die band wilt,is ook gedeeltelijk familie. Het is echt muziek met veel instrumenten en zo hopaa en zo speciaal volksdansen precies zo. We moeten het wel mixen ,de meesten van mijn familie zijn ook al wat ouder en heel andere dans. Ik wil gewoon iemand die dezelfde ervaring heeft, van hoe ze dat gedaan hebben om niemand te vervelen...
|
|
B.
|
15-8-2011 23:13:20
belgisch - roemeens ... die gasten gingen op alles en werden helemaal gek als er hier en daar een typisch roemeens nummer tussen zak. vlaams - waals - turks ... wederom ging iedereen op zowat alles. Na 1 feestuur was er een buikdans act en heeft een turkse dj over genomen van mij voor een uurtje. Sfeer bleef er vol in alleen bleek een uur turkse muziek (volksdans en pop) net iets te veel nar een half uur buikdansact voor de vlaams/waalse populatie. Een band kan de sfeer maken of de sfeer breken ... daar is geen staat op te trekken.
|
|
Kristien
25-5-2012
|
16-8-2011 12:01:12
Alessia, ken je toevallig de naam van die DJ? Dat is immers precies waar wij naar zoeken... Bedankt!!
|
|
Alessia
|
16-8-2011 20:52:20
@Kristien, sorry hierbij kan ik je niet verderhelpen want het was een kennis van hun die dit niet professioneel doet...
groetjes
|
|
Kristien
25-5-2012
|
17-8-2011 12:35:44
@ Alessia: Jammer, toch bedankt voor je antwoord!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|