TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sonja
12-5-2012
|
10-7-2011 19:46:25
Hey Linde,
Een goede DJ vinden is inderdaad een moeilijke opdracht.
Wij hebben ook verschillende offertes binnen gekregen en er een 3-tal uitgenodigd voor een informeel gesprek.
Dan hoor je al veel hoor...het moet toch ook klikken hé
De prijzen varieerden van 250 euro tot 575 euro.
Wij betalen 375 euro.
Groetjes,
Sonja
|
|
an
12-8-2011
|
10-7-2011 20:17:22
Ik moet eerlijk zijn dat er veel verschil is in DJ. Als je echt goed wilt zitten, vraag je best Dj Harmony Team :) die hebben wij ook.
groetjes
|
|
Eline
23-6-2012
|
10-7-2011 20:18:00
Ik moet zeggen dat ik puur op referenties op internet ben afgegaan. Wij betalen nu wel 575€, wat 175euro is dan een Dj die we eerst wilden, maar wij willen echt niet besparen op een DJ omdat deze je feest maakt of kraakt. We hebben nu wel een risico genomen natuurlijk door niet eerst een gesprek te hebben maar we hebben er vertrouwen in dat de referenties wel kloppen.
|
|
Linde
26-5-2012
|
10-7-2011 21:50:23
Eline,
Mag ik vragen welke jullie hebben genomen?
Linde
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-7-2011 11:57:06
Wij betaalden een 400 euro voor de hele nacht muziek (vanaf dessertenbuffet tot... uur onbeperkt), lichtinstallatie, micro, rookmachine,...
Wij zijn af gegaan op mond-aan-mondreclame: vrienden en kennissen van mijn ouders hadden deze dj al op feestjes gehad en vonden hem super!
|
|
Ann
21-7-2012
|
11-7-2011 12:10:04
Ik vind het ook een enorm moeilijke keuze. Bij fotografen zie je veel voorbeelden,maar bij een DJ dus niet. Ik heb er nu 3 gekozen waarmee we eens een afspraak gaan maken en dan verder kiezen. Ze zitten tussen de 300 en de 400 euro.
|
|
Dirk
|
12-7-2011 0:05:21
Dag Linde,
Als je geen DJ's kent uit je familie- of kennissenkring, kan ik me goed voorstellen dat een DJ of discobar kiezen niet evident is. De meeste mensen moeten dit maar eenmaal in hun leven zien gedaan te krijgen en dat is tijdens hun huwelijkvoorbereidingen.
Eén gouden tip echter: als je een DJ of discobar niet hebt zien en horen draaien op een ander feest, kies deze dan niet louter en alleen op zijn prijs. Muziekkennis en -flexibiliteit, een gedegen ervaring terzake en technische mix-eigenschappen zijn essentieel voor het succes van je dansfestijn.
Het lastige is dat de prijs het enige is wat je vooraf al kent, de drie andere zaken pas op het feest zelf. Referenties en een persoonlijk vrijblijvende babbel kunnen echter het kaf en het koren al wat scheiden misschien?
Veel succes.
DJ Dirk
ALLMUSIC discobars/DJ-sets
www.db-allmusic.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|