Terug naar overzicht
onze openingsdans is Celine Dion --> Power of Love en muziek voor in de kerk: intrede: Celine Dion --> Because you loved me Westlife --> like a rose Boyzone --> No matter what Eternal --> Angel of mine
Wij hadden als openingsdans bed of roses...En in de kerk hadden we ik hou van jou van marco borsato en bubbly van colbi calliat!
Openingsdans: Amazed - Lonestar (tevens ook onze inscriptie in onze ringen "Amazed by you") Muziek in de viering: Intrede ~ Dochters - Marco Borsato Tussendoor ~ When you say nothing at all - Ronan Keating Live muziek door Duo Sander & Luuk tijdens aansteken kaars ~ Nothing else Matters - Metallica Na ja-woord en uitwisseling ringen ~ I'm Yours - Jason Mraz Uittrede ~ From this moment - Shania Twain
Hallo Openingsdans: Your Song - Moulin Rouge (rumba + argentijnse tango) Kerk:- Come What May - Moulin Rouge (intrede)- I'll Always Be Right There - Bryan Adams- I Don't Know Much... - Aaron Neville- Book Of Days - Enya (uittrede) GroetjesAnnelies
Your song - Ellie Goulding of van Elton JohnYou to me are everything - The Real ThingBrown eyed girl - Van MorissonStand by me - Ben E. KingForever in love - Kenny G.I'll be waiting - Lenny KrevitzThe best is yet to come - NovastarRight here waiting - Richard MarckxWe go together - GreaseLove is in the air - John Paul YoungKiss me - Sixpence none the RicherYou - Ten SharpAll my life - KC & JoJo ...Hopelijk ben je hier al iets mee...?Veel succes!!!! xxxx
Onze openingsdans ligt nog niet vast,maar ik ben wel te vinden voor: Nothing else matters,Metallica. Wat ik ook een super mooi nummer vind is Yellow van Coldplay. In de kerk zullen we deze liedjes laten spelen door een harmonie: Intrede: Alegria (als we de partituur vinden) A whole new world - Aladin Ogen dicht - Daens Circle of Life - Lion King Uittrede: We go togheter - Grease
Bij ons zal het Here i am van bryan adams worden als openingsdans ofwel all for love samen met rod stewart en sting. Prachtige tekst! De liedjes voor de kerk weten we nog niet goed, mssn a perfect day van lou reed.. Groetjes!
bedankt allemaal voor de tips en jullie ideetjes... grtjs
Wij houden het in de kerk wat klassieker:Intrede Kerk: You look so beautiful in white (westlife)Gloria in Excelsis deo, VivaldiCaro mio Ben, Maria Callaseen eigen gezong lied; Two words van Lea SolongaAve Mariaals slotlied: Een dag om nooit te vergeten , reni en Elisa Krijgsmanen als we de kerk uitgaan: You've got a friend door mijzelf gezongen Gemeentehuis tot nu toe:Simpelweg gelukkig zijn, Guus MeeuwisUse somebody in de uitvoering van Laura Jansen En als openingsdans nog geen idee.... Succes met je keuze!
onze liedjes in de kerk waren: The First time I ever saw your face-George MichaelSomeday in my life- Simply red You and I – Michael Bublé Wedding day - Seal misschien geen alledaagse nr' s maar voor ons telkens met een speciale gebeurtenis :)