TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
8-8-2011
|
10-6-2011 13:00:11
Hallo Filipa, Wij hebben allemaal liedjes gekozen welke we mooi vonden of voor ons een betekenis hadden en niet zozeer hoelang ze duren. De langste duurt 4 minuten en al die liedjes gaan we zo op een CD zetten, in de goede volgorde. Op advies van de pastoor gaan we wel eerst testen om uit te vissen of onze CD ook goed wordt afgespeeld in de kerk. Enige waar ik inderdaad ook nog mee zit is, wat doe je als de suite en bruid al binnen zijn, laat je dan het lied afspelen, of zet je het zachtjes uit.. xxx
|
|
sss
3-9-2011
|
10-6-2011 13:19:51
Best inderdaad eerst eens even afspelen in de kerk. Muziek op een cd houdt namelijk geen rekening met de typische akoestiek van een groot en hoog gebouw. Voor de lengte van de liedjes kan ik je niet helpen (moet er zelf nog aan beginnen!) Misschien kan de pastoor daarbij helpen? Succes!
|
|
Sandy
28-5-2011
|
10-6-2011 13:42:41
Hallo Filipa, Als je die liedjes zo graag hoort, moet je misschien kiezen om ze toch helemaal te laten horen. Zeker als ze 6 minuten duren, waarom ze dan gaan inkorten naar 4 minuten. We hadden liedjes die gespeeld werden door een koperensemble en die duurden ook langer dan 4 of 5 minuten. Ik kan alleen zeggen dat ik van alles genoten heb... je misviering duurt zowieso al niet lang als je daar vanvoor zit ;o) Moest je twijfelen dat je intredelied te lang is.... je moet niet alleen binnenkomen, maar ook naar voren zitten, je bruidsboeketje leggen, eventjes praten met de priester, je kleed te goei hangen... als je dan zit, is het wel fijn om nog naar het einde van het liedje te luisteren. Intredelied van de suite was ook ons intredelied. Ik zou gewoon op je gemakje doen en wachten tot als jullie lied er is en dan binnenkomen. (onder het motto het kan niet lang genoeg duren :)) Veel succes die laatste weken en hopelijk heb je iets aan deze tips.
|
|
frederica
19-6-2011
|
10-6-2011 17:39:02
Hey Filipa, Wij hebben ook klassieke muziek gekozen omdat dat we dat graag horen en het bij ons past. Wij laten de liedjes volledig uitspelen. Mag ik vragen welke liedjes je precies gekozen hebt? Ik ben gewoon nieuwsgierig! Groetjes
|
|
Tine
8-10-2011
|
10-6-2011 17:59:54
Hej Filipa, Wij hebben geen klassieke muziek gekozen maar bij ons zingt een goeie vriendin in de mis. We hebben zo geen cd'tje nodig. Groetjes Tine
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|