Terug naar overzicht
Hey, Wij gaan ook werken met liedjes voor de tafelindeling. Bij ons zullen de liedjes wel typisch de personen zijn die aan een tafel zitten. Bijvoorbeeld: Vrienden van de manege,zullen een westernliedje krijgen en zo zullen we voor elke tafel "persoonlijke" liedjes hebben.
Als je gewoon swingende nummers zoekt: 1. Soca Boys - Follow the leader 2. Aretha Franklin - Think 3. Gloria Estefan - Conga 4. Jeniffer Lopez - Let's get loud 5. Pointer Sisters - I'm so excited 6. Yolanda be cool - We no speak Americano .... Hoeveel heb je er nodig? :)) Groetjes!
een paar leuke liedjes: Outkast - Hey ya Black eyed peas... kies maar uit Pink - let's get this party started als het ook fout mag zijn: Spice Girls - wannabe David Guetta - Everytime we touch diene "Hello" van wie is da nu weer.... dat zijn er al een paar waar ik niet op kan blijven stilstaan, het is natuurlijk puur persoonlijk
Ik zou ook eerder een toepasselijk nummerke zoeken. Dus ofwel binnen jullie thema (als jullie dat hebben) ofwel iets wat bij die mensen aan de tafel past... Bv. Eretafel: We are family, Ode to my family (Crannberries) --> al is dit niet zo 'vrolijk' Nonkels en tantes: tune van Familie Buren: tune van Neighbours Vrienden: I'll be there for you (tune Friends van The Rembrandts), Vrolijke vrienden, Wij zijn 2 vrienden (Marsipulami), Je hebt een vriend (K3), You've got a friend Collega's: Working 9 to 5 ...
Ik krijg regelmatig mensen over de vloer waar ik hun huwelijksfeest voor speel en die stellen me soms dezelfde vraag.Samen met deze mensen werken we dan samen een soort thema uit (per tafel...afhankelijk van die genodigden) of als er met een totaal-thema gewerkt wordt is het natuurlijk makkelijker.LET OP: Zo een thema uitwerken of muziek opzoeken die past heeft toch wat tijd nodig.Best de nodige voorbereidingen doen om toch al een idee te hebben van wat je wil bereiken.