Terug naar overzicht
Altijd heel moeilijk en vooral een kwestie van eigen smaak: ik stem alvast op "we go together" van grease (superorigineel trouwens!) als zeker-erin-blijven-nummer!
Ik vind dat van Grease ook héél mooi en a whole new world gebruiken wij als uittrede... He's a pirate kan je evt ook gebruiken voor de huwelijkstaart of zo...
en ik ben verliefd op de liedjes van bryan adams... :)
Zeker dat van Grease als uittredelied nemen, is echt heel origineel en leuk!Ik ben zelf minder fan van Whitney Houston (een beetje teveel 'uithaal'stem voor in de kerk, ik zou dat gewoon tijdens je party 's avonds een keer draaien) en het liedje van Daens. Maar dat is natuurlijk persoonlijk he...? Circle of Life en Bryan Adams zijn top!
Grease voor de uittrede, zonder twijfel! Zo leuk!Ik zou zeker Bryan Adams en Phil Collins behouden.
Heyhey Bedankt voor de reacties. Grease wordt dus idd het uittrede lied. Claudia: He's a pirate kunnen we idd gebruiken voor als de taart komt,goed idee. Bruidje: De liedjes zijn allemaal instrumentaal dus die stem gaan we zowiezo niet horen :).