Terug naar overzicht
Intrede (enya - only time) hebben maar 1 liedje waarop ik met m'n papa binnekomen. M'n vriend staat me voor al op te wachten aangezien we niet echt een 'suite' hebben. Na eerste lezing (marco borsato - ik hoor bij jou) Na ondertekenen huwelijksregister (jason marz - i'm yours) Offerande muziek (clouseau - altijd heb ik je lief) Communie muwiek (colbie caillat - bubbly) Uittrede (U2 - beautifull day) Hopelijk heb je er iets aan
Hey Kendra,wij hebben de volgende samenstelling gekregen van de mensen die onze muziek gaan voorzien- moet nog wel ingevuld worden Intrede: 1 of 2 nummers (met suite?)TZ: 1 nummerOndertekening: 1 nummerOfferande: 1 nummer (+ eventueel reservenummer)onze vader (eventueel)Communie: 1 nummer (+ eventueel reservenummer)ev. na zegen en zending: 1 nummerUittrede: 1 nummer
Intrede = liedEerste lezing = liedOndertekening = liedCommunie = lied (of eventueel 2)SlotliedUittrede = liedZoiets?
Wij hadden 7 liedjes
Nu heb ik tenminste al een idee :)
De bedankt vergeten ;)
Hey Kendra, Wij hebben twee liedjes om de kerk binnen te komen. Eerst komt de bruidegom met zijn mama en dan volgt de hele suite, zijn 20 personen. Op een tweede liedjes komt het bruidsmeisje en ik met mijn papa. Groetjes Jessica
Hey Kendra Wij hebben een intredelied (door mij gekozen), een tussenlied, een lied bij offergang, een lied bij communie (en bij beide heeft gitarist eigen composities voor eventuele uitbreiding als deze lang zouden duren), een tussenlied (weet niet meer precies waar) en een uittredelied (gekozen door hubbie to be). Groetjes Een mede-KaHo regentes (een jaar voor jou afgestudeerd)
Hey Wendy, Super dat we elkaar dan nu hier tegenkomen!We trouwen zelfs dicht bijeen :) Groetjes,kendra
Als we naar de wettelijke trouwdatum kijken, zelfs op dezelfde dag (wij splitsen wettelijk en kerkelijk huwelijk; in de stiekeme maar waarschijnlijk ijdele hoop dat de Grote Dag op 9 juli rustiger zal zijn).
Als je wil stuur ik je mijn misboekje eens door
Dat zou heel tof zijn Kathy want ik kan maar niet beslissen. Lig er zelfs wakker van :(