TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
4-5-2011 10:28:01
Hoi Caroline, Wij hebben een DJ voor het avondfeest. Hij komt om 18u toe en monteert zijn installatie, gasten worden om 19u30 verwacht. Om 2u gaat hij naar huis, maar goed want wij gaan er ook geen te laat feest van maken. Hij vraagt ons 350€ mét installatie. Wij hebben wel geen extra's gevraagd zoals vuurwerkfonteintjes enzo omdat we dat niet graag willen hebben. Hier is zijn site: http://www.studio30.be/index.php Groetjes, Filipa
|
|
Leen
28-5-2011
|
4-5-2011 10:41:59
Wij hebben Vince, van Vince's Music Station, hij zal rond 16.30 uur in de zaal arriveren (dit is nog voor ons) zodat hij alles klaar heeft als wij aankomen! Hij blijft totdat de laatste buiten is en biedt ons een service dat wijzelf + onze gasten een top kunnen doorsturen (en raten) op zijn website.
Hij vraagt hiervoor juist geen 400 euro, wij zijn dik tevreden!
|
|
Ineke
18-6-2011
|
4-5-2011 10:43:11
Dat vind ik toch redelijk duur.
De onze vraagt 250 euro, voor de ganse avond/nacht. Als we die van de zaal zelf zouden nemen was het 300 euro voor de ganse avond/nacht.
Misschien ergens anders ook eens prijs vragen.
|
|
Penny
20-7-2011
|
4-5-2011 10:49:10
die van ons kost 300€ voor zolang wij willen.
met een lijst van wat we zeker willen en niet willen van muziek.
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-5-2011 11:05:43
De onze kost ook € 300 van 19u30 tot ... all in. (YC MUSIC). En hij draait ook de muziek die wij willen!
Ik denk inderdaad dat je beter ergans anders prijs vraagt hoor.
Het is wel zo dat het niet ongewoon is tss de 500 en de 600 te betalen. Als je goed rondkijkt vind je dan wel goedkopere.
|
|
Michel
|
4-5-2011 11:14:17
"Een deel van een installatie" is zéér weinig zeggend;
Kan gaan van een paar toebehoren tot volledige audio en licht.
€400,00 vragen tot 03u00 + eventuele overuren, is een aanvaardbare, doorsnee gage.
Leuk verdiend voor iemand die in zelfstandig bijberoep draait (de meeste dj's) en een armoeloontje voor een full prof.
Prijzen -€300,00 worden doorgaans gehanteerd door gasten die met niks in orde zijn : ondernemingsnummer, legale software, dj-licentie, legale muziekcd's ... de rest laat zich dan ook doorgaans raden ...
|
|
DJ Christophe
|
4-5-2011 11:15:41

|
|
bobo
2-2-2013
|
4-5-2011 11:17:54
Poll van Ghent vraagt 480 euro, vanaf het avondfeest tot einduur. Alles incl.
Wij waren alvast heel tevreden.
|
|
Tamara
24-6-2011
|
4-5-2011 11:23:32
wij hebben discobar 2 friends, hij blijft de hele avond voor 400€.
|
|
natasja
6-5-2011
|
4-5-2011 11:36:55
Wij hebben dj marcel en hij vraagt 550
|
|
Party
|
4-5-2011 11:39:24
Liefste Coroline, 400€ en dan zelf nog gaan bijhuren is te gek. Voor 400€ breng ik alles mee wat nodig is, trouwens dat is zijn taak ook, niet van jullie. Zoals hier al eerder aangegeven staat, mag hij voor dat bedrag voor alles zorgen en het mooi opgesteld hebben tegen dat jullie binnenkomen.
|
|
Ellen
3-9-2011
|
4-5-2011 12:13:48
Wij betalen 400 euro voor de dj van de zaal + 32 euro voor het eten (zodat hij ook kan mee-eten).
Daar komen geen extra kosten bij en hij draait muziek tot 5u.
|
|
Saartje
17-6-2011
|
4-5-2011 13:22:05
Hallo,
Onze dj vraagt liefst 650 EUR voor de ganse avond met installatie inbegrepen.
Ik vind het enorm duur, maar we hebben gewoon geen andere keuze.
Is de vaste dj van de zaal.
|
|
kris
|
4-5-2011 14:08:37
Laat ons starten met een veiling: laagste prijs tot nu is 250 Euro! Allé dj's , wie biedt er minder (om toch maar eens 'weg van huis te zijn 's nachts'...). Tjonge toch, die zijn boekhouding wil ik wel es controleren...voor zover hij een boekhouding heeft, hmmm...
Enfin, Caroline, om het heeel kort te houden (want er zijn hier op het forum al genoeg 'epistels' over geschreven, moet je maar even opzoeken en je weet direct antwoord op je vraag): gemiddelde prijs is ongeveer 450 Euro!
Voila, eigenlijk weet je daar niks meer mee....maar zoals ik zei: effe grasduinen hier op het forum en je zal direct weten dat je je niet enkel moet blind staren op die prijs van de dj, maar dat je wel even moet 'verder' kijken dan alleen de prijs.
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
4-5-2011 14:19:13
Onze DJ vraaggt 550 euro om te draaien vanaf het dessert tot zo laat wij willen (belangrijk voor onze familie feestvarkens, die houden het zonder probleem uit tot 6u!) Inclusief installatie alles erop en eraan, hij wil niet mee eten met ons diner: hij vindt dat dit niet hoort en voorziet zelf zijn maaltijd. Wij vonden dit een heel faire prijs voor hetgeen we krijgen, muziek is o zo belangrijk voor ons en daar wilden we dus ook niet op besparen.
Groetjes
|
|
Michel
|
4-5-2011 14:31:00
Liefste Lindsy,
Tot 06u00 draaien voor €350,00????
Feestvarkens????
Feestzombies zult ge waarschijnlijk bedoelen...
Lekker samen staan waggelen en roepen als ze een stroomstoot horen of voelen...
Whatever ...
|
|
Michel
|
4-5-2011 14:33:01
excuses, was te snel en heb prijs fout gelezen ...
|
|
Kurt
|
4-5-2011 17:17:59
Hierbij mijn prijzen:
ganse nacht draaien: tss de 250 en 275 € (afhankelijk van locatie).
installatie: 200 € geleverd en geplaatst:
2 x pioneer cdj 1000 mk III
1 x pioneer djm 800
1 x dj monitor
8 led spots op statief (2x4) met dmx sturing
1 extra lichteffect
2 x qsc baskist + 2x qsc topkast (geluid zaal)
gesprek op voorhand inbegrepen
En ja, ik betaal ook sociale bijdrage, belastingen,...
En draai sinds 2003 (jaren danscafé's, fuiven etc gedaan).
een goede dj hoeft niet duur te zijn ;-)
|
|
Ibe
|
4-5-2011 17:28:30
Beste,
Ik speel voor 1 vaste prijs. Surf gerust eens op mijn site.
Vraag vrijblijvend een offerte aan, u zal verrast zijn!
DJ Ibe, Stijlvol in feesten?
www.djibe.be
|
|
Véronique
31-7-2009
|
4-5-2011 17:58:53
Wij betaalden €400 voor een hele avond te draaien (geen einduur), de garantie dat er een collega-dj zou invallen indien hij ziek zou zijn of zo, uiteraard de muziekinstallatie, maar ook lichtinstallatie en rookmachine inbegrepen.
Ik vind het vreemd dat jullie zelf nog materiaal moeten voorzien. Hoe kan je als 'leek' nu weten wat degelijk materiaal is en hoe 'sterk' zo'n apparatuur allemaal moet zijn?
|
|
Dirk
|
5-5-2011 12:28:13
Caroline,
Rond de €400 moet je alles kunnen hebben (geluid en licht én ervaren DJ). Onder de term "discobar" wordt algemeen veronderstelt dat dit alles inclusief is en dat jij je dit niet moet aantrekken. Hierbij nog eens de installatie gaat bijtellen, is not done.
Elke bedrag onder de €350 is "onder de prijs" gevraagd. Wat je er dan voor krijgt, dat ga je zien op het moment zelf. Wil je de stress en eventueel de problemen erbij nemen om pas op je huwelijksdag te zien en te horen wat je voor die lage som krijgt, daar heeft eenieder zijn idee over.
Wat betreft de overuren vanaf een zeker uur is het in principe een heel normale zaak dat hoe langer er gedraaid wordt, hoe hoger het totaalbedrag wordt. Dat is in feite de logica zelve. Dit kan je doortrekken naar alle andere soorten prestaties die je kan inhuren (barpersoneel, koks, chauffeurs voor limo's, fotografen, ... enz)
Nu is het zo dat de laatste jaren zo dat de all-in prijzen populair werden en nu nog zijn. Handig voor de klant, die weet duidelijk hoeveel het gaat kosten zonder gecijfer achteraf. Het is aan de DJ of discobar die dan zal incalculeren hoelang zo'n feest zou duren en zijn all-in prijs daarop afstemt. Ook eventuele andere kosten (grotere installaties, vervoerskost, ...) worden verrekend. Elke discobar doet dat, weliswaar elk op zijn manier.
Partygroet!
DJ Dirk
www.db-allmusic.be
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
5-5-2011 15:01:57
Michel, mijn familie danst zelfs vroeg in de ochtend nog tamelijk stijlvol hoor, dank voor de ongevraagde opmerking. En inderdaad, voor 550 euro mag het niveau toch wel al behoorlijk zijn neem ik aan?
Ik kan mij voorstellen dat het als DJ soms frustrerend is om hier bodemprijzen aan te treffen, maar werk uw frustratie vooral niet uit op mensen die hun best gedaan hebben om een goede DJ met faire prijs te vinden. Wij zijn in ieder geval tevreden!
|
|
Michel
|
5-5-2011 21:54:59
Slik...
|
|
Eva
6-7-2012
|
10-5-2011 12:09:40
Jammer dat familieleden van een bruid beledigd worden op een forum over de prijs van een DJ... ("Feestzombies die samen staan waggelen")
|
|
Pascal
|
26-5-2011 20:09:34

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|