TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
funfoto
|
11-4-2011 9:19:16

|
|
Bruidje
28-4-2012
|
11-4-2011 10:34:24
Hoi Cindy, Ik vind het ook een supermooi liedje maar inderdaad niet echt gepast voor een huwelijk... Als je de tekst volledig leest, gaat het echt wel over afscheid... x
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
11-4-2011 10:59:20
idd, dit liedje hebben we gespeeld tijdens de begrafenis van mijn schoonmama op 8 januari dit jaar. Niet echt toepasselijk voor een huwelijk denk ik, hoewel je natuurlijk vrij bent in je keuze van liedjes
|
|
Roxanne
25-6-2011
|
11-4-2011 11:12:10
Mijn vriend wilt absoluut ook dit liedje in onze mis.... omdat hij het een super mooi liedje vindt...
|
|
Melodie
4-6-2011
|
11-4-2011 11:52:03
Ik vond het ook een prachtig liedje en wou dit graag gebruiken voor de intrede van de suite ('kwas er me ook wel van bewust dat het niet 100% toepasselijk was, maar vond het zo mooi!). Nu is mijn papa recent gestorven en heb ik het gebruikt op zijn afscheidsrede met de boodschap dat hij me normaal op het liedje ging begeleiden en dat ik er nu hem mee begeleid op zijn laatste reis.
sorry wil hiermee geen domper plaatsen, maar wil maar gewoon zeggen dat als je een liedje zo mooi vind en het echt bepaalde emoties in je oproept, je het gewoon moet gebruiken. Dat maakt je dag alleen maar specialer. Dat liedje zal voor mij altijd een hele speciale betekenis hebben. Maar op de trouw neem ik het niet op. Het zou emotioneel te moeilijk voor me zijn. Ik heb nu een vrolijk liedje gekozen voor de intrede van de suite (going to the chapel).
Succes met het uitkiezen van de liedjes, enne af en toe ook is naar de verloofde luisteren ;-). Heb ook al gemerkt dat ze het toch fijn vinden van er betrokken bij te zijn!
|
|
lies
2-7-2011
|
11-4-2011 16:24:06
Hoi Cindy,
bij ons zit het ook gewoon in de misviering. We vonden het een supermooi liedje en dat is toch wat telt... Ik hoor ook regelmatig dat "De Roos" van Ann Christie gebruikt wordt, wel dat is nu net voor mij een begrafenisliedje... Maar iedereen doet hier toch gewoon lekker zijn zin mee!
|
|
Cindy
23-5-2020
|
11-4-2011 17:58:56
Dag Cindy,
Bij ons zit het liedje in de misviering, helemaal op het einde waar de mensen eens herdacht worden die er jammer genoeg niet meer bij kunnen zijn
|
|
Cindy
1-7-2011
|
12-4-2011 10:38:54
Bedankt voor jullie reacties! We hebben ondertussen al iets anders gevonden, al blijf ik het een prachtig nummer vinden! Vele groetjes .
|
|
Cindy
5-5-2012
|
12-4-2011 12:57:26
Mogen we ook weten wat het dan wel zou worden?
Kwestie van inspiratie door te geven .
Cindy
|
|
kat
9-4-2011
|
12-4-2011 19:49:29
Wij vinden het ook een supermooi liedje en dus hebben we het gewoon gespeeld om ons trouwfeest. We hadden een mooi moment waarop we ballonnetjes loslieten 's nachts, allemaal in een cirkel met vuurkorfjes. Het was erg mooi :)
En volgens mij vond niemand het raar dat we dat liedje speelden.
|
|
Cindy
1-7-2011
|
18-4-2011 10:25:58
Het is 'I loved her first' van Heartland geworden. Mijn lieve papa geeft mij weg en het is echt wel een prachtig liedje! 
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|