Terug naar overzicht
Hallo Kim, Wellicht The Wedding Song van Kenny G? http://www.youtube.com/watch?v=nAV_5MwchLkVeel geluk. Groeten, Patricia
wij hebben 'who pays the ferryman' van Berdien Stenberg en James Last, onbekend waarschijnlijk, maar voor mij heeft dit nummer een heel speciale betekenis groetjesJoyce
Wij hadden "She" van Elvis Costello en toen kwam ik met mijn vader naar het altaar.
Hallo, Wij hadden Come What May van Moulin Rouge Groetjes Annelies
Heb ook heel lang gezocht achter een nummer. Maar omdat mijn vriend wel graag klassieke muziek hoort gaat de suite binnenkomen op canon in D van pachelbel, echt een kippevel nummer! En ik ga binnenkomen op She van Elvis Costello. groetjes
wij hebben Dana Glover - It Is You (I Have Loved) groetjes Lindsey
iik kom binnen op right here waiting van richard markx
ik denk dat w het gevonden hebben... roch voisin I'll be there maar we zijn nog niet zeker :-) :-)
"JohannPachelbel - Canon in D major" is een prachtig intredeliedje :)
Haha Kim, dat liedje heb ik ook al altijd in gedachten gehad! Dan wel laten dimmen als ik bij mijn ventje aankom, anders zal het wat lang duren denk ik.... Heb jij al beslist intussen?
Hoi Sofie, ben er nog niet helemaal uit hahaha maar we hebben nog wel eventjes tijd maar jah :-) en jullie ?