Terug naar overzicht
Bij ons was het ook rond die tijd. Hij begon vanaf het binnenbrengen van de bruidstaart. Hij had daarvoor een soort medley. Ervoor werd de muziek verzorgd door de zaal.
Gaat het feest door in een feestzaal? Dan zorgen die mensen voor de achtergrondmuziek. Een dj die achtergrondmuziek moet verzorgen heeft weinig toegevoegde waarde. Ik weet dat er veel dj's al van bij de receptie aanwezig zijn en die daar reclame voor maken. Dit heeft enkel nut als er iets "speciaal" moet gebeuren tijdens receptie/eten. Als het enkel voor het verzorgen van de achtergrondmuziek moet zijn, dan kan je dit beter laten gebeuren door de feestzaal...er wordt door je genodigden toch niet geluisterd wat er op dat moment voor muziek opligt. Ook naamafroepingen en binnenkomen van bruidspaar doen de meeste zalen zelf, die mensen zijn dan gewoon, daarvoor hebben ze hun "maitre" trouwens voor. Laat receptie en het eten voor wat het dient, er zijn namelijk ook dj's die zich tijdens het eten laten opmerken en er zo nodig den ambiance willen inbrengen en door de micro beginnen brabbelen, vele mensen appreciëren dit niet en willen rustig eten en nog een babbeltje slaan. Laat je dj beginnen juist voor je aan het dessert begint. Dan kan hij opbouwen naar de openingsdans, om dan voluit te kunnen gaan en zijn job ten volle kunnen doen: namelijk goeie muziek draaien en de mensen tot dansen brengen!
Ik sluit me volledig aan bij Kris!!Een dj heb je niet nodig bij het eten en zeker niet bij receptie.Er zijn inderdaad mensen die er op dat ogenblik wel al een dj aanwezig wensen maar op dat ogenblik heb je dat niet nodig.Jullie zitten te genieten van je menu en achtergrond-muziek is er meestal toch aanwezig. Als er dan toch niets aanwezig zou zijn mag er wel mijn installatie gebruikt worden maar dan slechts door één persoon (Die er al van in het begin zal zijn zoals een verantwoordelijke) en die toon ik dan de werking tijdens het opstellen van de discobar.
Ja, het feest gaat door in een feestzaal. Dan zullen zij inderdaad de muziek wel verzorgen denk ik. Bedankt voor de reacties! Ben helemaal gerust gesteld
Mag ik vragen welke DJ jullie hebben. De tijd begint te dringen, maar we vinden er geen! :(
Wij nemen Johan Boyen.