Terug naar overzicht
Is www.laurena.be iets voor jullie? Laurena zingt heel mooi!
Hey, Wij hebben Tine geboekt, ze zit hier soms ook op de site. Als je wil kan ik haar gegevens wel doormailen of zo. In onze ogen zijn ze héél budgetvriendelijk. Ze zijn met twee vrouwen en we zijn in oktober naar een trouwmis geweest waarin zij zongen. Wij vonden het héél mooi! Toch een tikkeltje extra dan een CD.
Hey claudia, wil je eens de gegevens doormailen naar sabrina.soens@telenet.be Dank je wel hoor!
Als je nog op zoek mocht zijn...kijk gerust eens op mijn infopagina of mail naar tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
Hallo Sabrina, Wellicht kan ik jullie van dienst zijn? www.patriciafoort.nl Groetjes, Patricia
Een vriendin van mij is zangeres, misschien is zei iets voor jullie? Ze is conservatorium geschoold en haar broer b(ook professioneel muziekant) kan begeleiden op piano. http://www.soundslike.be/lennievane/ Groetjes, Celesta
Wij hebben Jozefien De Feyter geboekt, als je wil dan kan je haar gegevens bezorgen. Ze zingt echt super! We zijn naar verschillende gaan luisteren en zij stak er bovenuit! Groetjes, Kelly
Wij hebben zangeres vis dso music geboekt