Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Helium + ballonnen.

  10-2-2011 16:30:37
Dag bruidjes,

Wij trouwen enkel voor de wet.
Omdat het districtshuis eerder een vergaderlokaaltje is, dacht ik om ballonnen te voorzien om de ruimte op te vrolijken.
Gemaakte balonnen met een mandje aan kosten al snel 50 euro 't stuk.
En witte gevulde ballonnen kosten 1,20 euro 't stuk, dat leek me wel leuk om die op te laten als we buiten komen.

Onlangs zei iemand me dat we ze evengoed zelf zouden kunnen vullen, bij Ava zouden ze heel mooie balonnen hebben.

Maar dan stel ik me 2 vragen:

- waar geraak ik goedoop aan helium?
- als we die de avond ervoor vullen, werkt het gas dan nog tegen de middag erop?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Vicky


Vicky
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1885


Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik10-2-2011 17:23:04

Volgens mij verkopen ze bij AVA ook helium, maar kan je ze niet van te voren opblazen, omdat dat maar enkele uren blijft zweven. Er is bij trouwen-feestartikelen.nl volgens mij wel een middel te koop waarmee je de binnenkant van de balonnen eerst moet "smeren" en dan zouden ze vele malen langer moeten blijven zweven (zelfs tot weken).



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-2-2011 18:45:24

Helium op zich is niet goedkoop! Wij hebben ooit met de school zo eens een ballonwedstrijd gedaan en ik weet dat we die ballons redelijk duur moesten verkopen en de winstmarge héél klein was...



marjan
16-7-2011
 Meld misbruik10-2-2011 19:11:25

eens op feestkoe.be zien, leek me wel goedkoop...



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 19:16:56

idd zo een pakketje bij ava kost rond de 50 euro, maar die gas stijgt maar 10u, en dan zakt het, dus als je die de avond ervoor opblaast zijn ze smorgens plat, dat is het jammere eraan, want wij wilden dit ookdoen



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik10-2-2011 20:20:29

Oei dit was ook mijn gedacht om te doen,maar dan in de kerk in plaats van bloemen,ventje ziet bloemen nie echt zitten dus wou ik aan stoelen hartvormige ballonen hangen met helium gevuld en die dan nadien eventueel oplaten
Maja wanneer moeten/kunnen we ze dan wel opblazen :-s
En idd aankopen in een andere zaak is natuurlijk duurder



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik11-2-2011 8:37:05

Hier is de link van dat middel dat helium ballonnen 1 tot 2 weken laat zweven:

http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Ultra-Hi-Float.html

Is zo'n 20 euro voor een fles, maar daar kan je dan wel zo'n 96 ballonnen mee bewerken.



Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik11-2-2011 14:29:49

Bedankt voor de tip Leontine!

Ik ga eens op zoek of niemand in de vriendenkring goedkoop aan Helium kan geraken.

Groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info