Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik kan ni kiezen mannekes, helpen jullie ff?

22-1-2011 11:54:25
Hadden voorzien om als intredelied Fireflies van Owl City te nemen, maar nu beginnen we te twijfelen om La vita e bella, Nicola Piovani's soundtrack te nemen. Helemaal andere stijl ... Wat denken jullie ervan, ik kan niet kiezen.
Groetjes,
SOfie

Sofie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1309

Giovanni

Meld misbruik22-1-2011 12:21:59

Hallo Sofie,

Niet enkel omdat we een Italiaans bedrijf zijn, maar tevens omdat ik van mening ben dat er meer 'flair' in La vita e bella zit. Het heeft iets meer stijlvol en authentiek dan het toch wel meer commerciële Fireflies van Owl City. Het blijft uiteraard een mening, maar een gebaseerd op stijl :)

Succes met de voorbereidingen!

Met stijlvolle groeten,

Giovanni
www.carbonella.be

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik22-1-2011 12:26:11

Ho ja, wij hadden ook zoiets voor, ..
Ik heb het wat op zij gelegd, in het achterhoofd gehouden en es verder nagedacht.
wij hebben uiteindelijk dan toch (de tweede keuze) een instrumentaal liedje gekozen om binnen te gaan voor de suite.
Het zijn beide mooie nummers dat je wil.
Laat het wat rusten, je komt zeker wel op de juiste keuze!
succes!

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik22-1-2011 12:28:16

Ik zou ook gaan voor La Vita e Bella. Het is iets anders. En het is een klassieker. Fireflies vind ik ook een heel mooi nummer, maar is meer van voorbijgaande aard. Binnen 5 jaar gaan weinig mensen dit nog kennen.
Persoonlijk houd ik ook meer van intredemuziek zonder tekst. Maar het belangrijkste is doe waar jullie je goed bij voelen. Het is de intredemuziek, maar het is ook maar de intredemuziek he ;)

groetjes

Claudia

funfoto

Meld misbruik22-1-2011 15:38:43

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik23-1-2011 20:21:57

Hey,

Als je naar de tekst kijkt van Fireflies van Owl City zou ik hem niet nemen (tekst gebaseerd hé) zie hieronder. Puur kwa sfeer zou ik voor Fireflies kiezen, maar omwille van de tekst zeker zou ikzelf zeker voor La Vita e Bella kiezen.

Je zou je ogen niet geloven
als tien miljoen vuurvliegjes
de wereld oplichtten als ik in slaap viel
Want ze vullen de open lucht
en laten overal traandruppels achter
Je zou denken dat ik brutaal ben,
maar ik zou gewoon staan en… staren

Ik zou mezelf graag laten geloven
dat planeet Aarde langzaam draait
Het is moeilijk te zeggen dat ik liever wakker blijf als ik slaap
Want niets is ooit wat het lijkt

Want ik krijg duizend knuffels
Van tienduizend lichtgevende insecten
Terwijl ze me proberen te leren hoe ik moet dansen
Een foxtrot boven mijn hoofd
Een sock hop onder mijn bed
Een discobal hangt alleen aan een draad (draad, draad)

Want niets is ooit wat het lijkt (wanneer ik in slaap val)

Laat mijn deur slechts open op een kier
(haal me hier alsjeblieft weg)
Want ik voel me als een slapeloze
Waarom word ik moe van schaapjes tellen
Als ik te moe ben om in slaap te vallen

Aan tien miljoen vuurvliegjes
Ik ben vreemd want ik haat afscheid nemen
Ik kreeg wazige ogen als ze vaarwel zeiden (als ze vaarwel zeiden)
Maar ik zal weten waar verschillende zijn
Als mijn dromen echt bizar worden
Want ik bewaarde er een paar en ik bewaar ze in een fles (fles, fles)

Want mijn dromen barsten uit de naden

Veel groetjes Ellen

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik23-1-2011 22:33:19

Ja, maar even domme vraag, ...waar gaat die tekst nou over?????? Hangt helemaal niet aan elkaar...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik24-1-2011 13:23:38

Hey,

Ja tis een rare tekst.... als je hem letterlijk vertaald.

Groetjes Ellen

Ann

Meld misbruik27-1-2011 11:23:55

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info