Terug naar overzicht
Hey,Van welke regio ben je? Wij hebben een bandje gereserveerd bestaande uit twee vrouwen. Ze klinken héél mooi! Wij zijn van Hulshout
Hallo Claudia, ik doe dit als professioneel muzikante heel geregeld. Kijk gerust eens vrijblijvend op mijn infopagina of mail me via tantrijn@hotmail.com. Uiteraard beslissen jullie over de keuze van de nummers zodat het een kippevelmoment kan worden. groetjes, Sanderijn
Dag Claudia, Ik ben een zangeres met heel wat podiumervaring en heb mijn eigen band. Daarnaast zing ik ook geregeld tijdens huwelijksmissen. Ik doe dit samen met een pianist/gitarist. Bekijk misschien mijn website even? www.huwelijksband.be In elk geval wens ik u een pracht van een huwelijk toe. Groetjes Ann
Dag Claudia,
Ik ben een zangeres met heel wat podiumervaring en heb mijn eigen band. Daarnaast zing ik ook geregeld tijdens huwelijksmissen. Ik doe dit samen met een pianist/gitarist. Bekijk misschien mijn website even? www.huwelijksband.be
In elk geval wens ik u een pracht van een huwelijk toe.
Groetjes
Ann
Hallo Ria, Wellicht kan ik u helpen. Ik zing al jaren op huwelijksceremonies en bruiloftsfeesten. U kunt meer informatie over mij vinden op www.patriciafoort.nl Wellicht tot ziens. In elk geval een hele mooie dag op 2 juli met hopelijk mooi weer. Geniet ervan. Groeten, Patricia
Hey Ria, Proficiat met jullie huwelijksplannen! Als jullie houden van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik heb ervaring met persoonlijke alternatieve vieringen (binnen en buiten) Laat gerust iets weten als je onze playlist wilt ontvangen! Groetjes, Jozefien Sings jozefiendefeyter@hotmail.com