TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
5-1-2011 20:28:07
Wij hebben Pierre Loncin vastgelegd. Heel vriendelijke én grappige man. Hij heeft wel verteld hoe alles "volgens de regels" zou moeten verlopen maar wij gaan ook wel bepaalde dingen anders doen en 'k ben zeker dat hij daar écht geen probleem van maakt. Hij past zich wel aan naar je wensen ..
|
|
nathalie
2-7-2011
|
5-1-2011 20:29:42
Hallo!
Eerst en vooral ook voor jullie een fantastisch 2011,
Wij waren ook opzoek naar een losse ceremoniemeester en ik kan Eddy Wouters uit antwerpen zeeeer sterk aanbevelen. Hij vraagt 125euro en hiervoor krijgt je behoorlijk wat in de plaats..
Alleen je moet er heeeel snel bijzijn! www.ceremonie-wouters.be
veel succes
groetjs
Nathalie
|
|
Anne
8-10-2011
|
5-1-2011 20:53:19
Dag Nathalie,
We hebben gesprekken gehad met Eddy Wouters en uiteindelijk besloten op basis van echo's die ik kreeg van anderen dat hij toch net iets te formeel is voor ons (haagje aan de kerk, iedereen laten wachten bij buiten komen van de kerk, sterk sturend aanwezig zijn) en bibi kan daar eigenlijk niet zo goed mee om en dan word ik misschien wat ambetant :-)
Natuurlijk is dat voor iedereen weer heel erg verschillend en moet er vooral een persoonlijke klik zijn. Ik heb contact gehad met Alia Vita uit Lint en Iris Decreus. Volgende week hebben we de gesprekken gepland... Ben benieuwd.
Andere tips blijven uiteraard welkom!
|
|
Brigitte
|
5-1-2011 21:21:42
Dag Anne,
|
|
Tom
|
6-1-2011 17:06:10
Onlangs was ik op een huwelijk waar de ceremoniemeester zei
'Beste mensen, u mag nu allemaal nog eens naar het toilet'
Hilarisch, maar overduidelijk dat wij geen ceremoniemeester hoeven!
Wij hebben een aantal vrienden die belooft heeft om te zorgen dat alles vlot loopt.
|
|
Anne
8-10-2011
|
6-1-2011 17:58:17
Haha, dat is inderdaad er wat OVER en zulke dingen willen we dus ten allen tijde vermijden... Nog iets om bij op het "niet zeggen of doen" lijstje komt te staan :-)
|
|
Nele
7-5-2011
|
18-1-2011 18:34:21
Hey, Ik ga gewoon voor een goede vriendin waarvan ik weet dat ze het zeer goed zal doen. Met alle respect; zovéél moeten die nu ook niet doen, zeker als je het ook niet te 'stijf' wil...
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|