Terug naar overzicht
Hallo Ik kende coldplay niet zo van naam, maar toen ik het nummer beluisterde, wist ik het meteen. Het is echt mooi, ja mooi als uittrede... Wij nemen Loved van Kim Wilde
Hey Astrid, Je kan ook Clocks nemen. Toepassend als jullie de kerk uit gaan. Ik heb dat al in misboekjes gezien.
als je de tekst niet zo gepast vindt, kun je ook de instrumentale versie van viva la vida nemen om naar buiten te gaan (je moet maar eens zoeken op youtube). Green eyes vind ik ook wel een mooi nummer
Hier nog een fan! Een aanrader is misschien wel de CD ' A Tribute to Coldplay' van The String Quartet. Daar vind je zeker enkele gepaste versies voor de mis. Het is wel instrumentaal, maar dat is bvb tijdens de communie wel leuk. Green Eyes is idd ook een mooi nummer, maar vind ik iets te traag als uittredelied. Al gedacht aan Yellow, Violet Hill of Fix You? The Scientist vind ik ook heel mooi, maar de tekst is minder gepast. Een instrumentale versie is dan mss beter. Viva La Vida is niet direct mijn eerste keuze als uittredelied, ik zou dat eerder nemen om 's avonds de zaal binnen te gaan. Maar da's kwestie van smaak natuurlijk... Succes met de keuze!
Ik vind yellow een heel mooi liedje voor in de huwelijksviering! Maar dan eerder voor ergens in het midden, niet als uittredelied...
Wij nemen Viva la Vida als uittrede!!! Ben ook super fan van Chrissie... Van de tekst zou ik me niet zo aantrekken.... :-) Zou niet twijfelen!!