Terug naar overzicht
Hallo Ellen, In onze mis speelt een koperkwartet van fanfarevrienden. Een hele fanfareis zowieso te groot voor de kapel waarin we trouwen.Muziek zoeken is wel een heuse opdracht, we hebben ons echt al rot gezochtmaar hebben nu toch wel wat passende muziek gevonden. Ik vond de websitevan De Haske het beste... kan je ook ingeven voor welk ensemble je iets zoekt.Als je graag wilt weten welke muziek ik heb, mag je een privébericht sturen. Veel succes nog! GroetjesSandy
Hey Ellen, Als je nog niet zeker bent van de fanfare tijdens de viering kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter . Een live stem erbij geeft toch nog dat tikkeltje extra... Het is misschien ook leuk om de fanfare te laten spelen als jullie buitenkomen uit de kerk of tijdens de receptie? Groetjes, Jozefien
Hey Jozefien, Ik ben wel zeker dat die gaan komen spelen. Ik zou graag wat meningen hebben van mensen die dit ook al eens hebben gedaan of gaan doen.Of van mensen die al een huwelijk hebben meegemaakt waar een harmonie/fanfare speelde. Alvast bedankt voor jouw link.Veel succes nog. Ellen