TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
2-11-2010 19:19:29
Wij hadden via-via een dj kunnen contacteren. Wij hadden eerst naar hem gebeld, hebben even afgesproken om alles eens te overlopen. Toen dat goed zat, hebben we ook een voorschot betaald. Maar wij hadden hem wel eerst ontmoet. Ik vind wel dat je dat moet doen. Zo weet je of het 'klikt', want op papier (of op internet) ziet alles er 'schoon' uit...
|
|
Wendy
28-5-2011
|
2-11-2010 20:55:21
Wij hebben discovideo.
We mochten eerst langs hem thuis gaan voor hem eens te ontmoeten.
Ik vind toch ook wel dat je de DJ eerst eens gezien moet hebben,
en idd de "klik" moet er toch ook wel zijn.
Je moet toch een beetje kunnen aanvoelen of je hem kan vertrouwen of niet.
Wij hebben de installatie kunnen bekijken en beluisteren.
Daarna kregen we een contractje mee voor als we het zagen zitten.
Hiermee ligt bij ons de DJ vast.
|
|
rebecca
2-7-2011
|
3-11-2010 9:24:42
wij hebben ook discovideo en zijn zodus ook eerst mogen langsgaan om kennis te maken en dan heeft hij een kleine opvoering gedaan :-) We hebben een contract met hem. Het lijkt me niet onlogisch dat je een voorschot moet betalen maar een ontmoeting is toch echt wel op zijn plaats.
Ikzelf vond een DJ kiezen de allermoeilijkste beslissing tot nu toe omdat je een beetje in het diepe springt. Een fotograaf kan je op zijn foto's evalueren, bij een zaal kan je het eten proeven... maar een DJ moet het echt op de avond zelf gaan waarmaken. Ik vond dat echt een heel moeilijke keuze. Succes ermee!
|
|
Guido
|
3-11-2010 16:30:58
Hallo Tamara
Het is volstrekt normaal dat een dj een voorschot vraagt maar niet op deze manier.
Normaal komt de dj eerst persoonlijk bij u langs en als je dan tot een akkoord komt dan kan je een voorschot gevraagd worden. Zo ontvang je ook onmiddellijk een bewijs van betaling.
Mvg Guido
|
|
Bart
|
3-11-2010 22:12:28
Beste mensen
Dit is met Franky van het Dj-bartje's team zelf ook ik heb dit gelezen en ben beetje teleurgesteld dat ze met vragen of iets wat niet duidelijk is, dit niet melden, maar wel gelijk op een forum zetten.
1. in de mail is voorgesteld om langs te komen, dit zijn standaard mails staat er steeds in vermeld, zelfs met een link naar google maps om de weg te vinden.
Wij vragen steeds een voorschot voor verschillende redenen;
1. Om de dj en materialen vast te leggen zowel voor jullie als voor ons, ook wij zijn beperkt en hebben beperkt materiaal...
2. Voorschot geld ook om de overeenkomst te laten gelden
3.Tevens geld het ook als kleine compensatie indien het feest om ongegronde redenen niet doorgaat, we hebben dit voor een trouwfeest nog niet meegemaakt maar al verscheidenen keren wel met andere feesten en fuiven, vroegere jaren vroegen we geen voorschot en gebeurde regelmatig dat er iemand anders al aan't draaien was, of er gewoon geen feest meer was, alles gecanceld, dus.....die dj kan niet draaien en een andere potentiële klant die dan wel had kunnen plaats vinden liepen we mis...
4.Steeds en altijd welkom zoals ook in je mail werd geschreven om vrijblijvend langs te komen, ons te leren kennen en vragen te stellen.
5.het zijn ook geen tijden meer om met 400 of 500euro en meer over straat te lopen
6.Zo hoeven de klanten(jullie) nog maar 200euro af te geven op de avond zelf
enz. .....
Dit zijn maar een paar voorbeelden waarom we een voorschot vragen, we doen dit al 20jaar en de tijd is hier de leermeester voor beide partijen is dit goed !
Voor verdere vragen of info zie website ...dj-bartje.be of mail info@dj-bartje.be
Dank voor het begrip en hopelijk is dit een beetje opgeklaard, want dit was een beetje uit de context geschreven...met dank voor het begrip en zeker geen verwijt naar Tamara en toekomstige echtgenoot
Zijn er vragen stuur mail, bel, maak afspraak zoals vermeld in alle mails.
Vriendelijke groeten,
Franky van het Dj-Bartje's Team
|
|
Tamara
24-6-2011
|
4-11-2010 8:16:15
Sorry, maar ik zie geen verkeerd in mijn vraag.
ik denk dat de dj het zelf een beetje uit de context haalt.
ik vroeg of dit de gewoonte was om een voorschot te betalen en daarmee is alles geregeld.
dit is toch een forum om ervaringen met elkaar te delen, om raad te vragen als je het niet weet... ???
ik zeg niet dat ik het raar vond wat de dj mij voorstelde, ik vroeg mij gewoon af of dat de gewoonte was...
|
|
dj LeBart
|
4-11-2010 10:14:53
Dat het overlopen van de muziek voor een feest makkelijker verloopt in een persoonlijk gesprek staat buiten kijf. Maar het is natuurlijk geen verplichte kost. Of een boeking louter via e-mail verkeer gebeurt of telefonisch of persoonlijk doet niets tot de "voorschot" kwestie. Een boeking is een boeking, op dat moment leg je beslag op de dj in kwestie. Om enigszins zijn inkomen te garanderen voor die avond wordt een voorschot gevraagd. Je kan daar 6 of 36 redenen voor geven waarom je dat doet maar dat is de bottomline. Het zou niet de eerste keer zijn dat je een week voor een event of feest met de organisator/trouwer belt en dat het feest is uitgesteld, afgelast of plots elders plaats vindt.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|