Terug naar overzicht
Misschien is het wel een leuk idee om samen met je bruidskindjes naar voren te gaan?Je kan dit doen op vb "ik heb je lief" van stef bosAlleen mag je niet naar voren gaan, dit zou ik echt niet doen! Samen is evt ook een optie, maar ik zou persoonlijk kiezen voor je bruidskindjes.... lijkt me wel schattig :-) Ik vind je liedjeskeuze mooi, maar waneer ga je die teenage dream doen? Is dat niet een beetje een (té) snel nummer? Dit is natuurlijk een persoonlijke keuze van jou, en als dit nummer of de andere nummers een bepaalde betekenis voor jullie hebben, dan moet je dit doen zonder twijfel! Groetjes!
hey meid... ik heb mijn vader ook moeten afgeven. Het doet pijn te weten dat hij er op "de mooiste dag" van zijn dochter er niet bij is. Ik denk dat ik in tranen zou zijn, als ik de weg alleen moet gaan. Daarom heb ik aan mijn oudste broer gevraagd of hij me wil wegschenken... Zo kan ik met 2 venten aan mijn arm naar het altaar gaan... mijn pa en mijn broer!
Hey Joy, Wat jammer van je vader... Het is inderdaad mooi als de kindjes jou voorgaan als je naar voor komt. Ik zing zelf heel graag Kissing you... Het is mooi sober en toch heel pakkend! Wat je misschien ook kan doen is een nummer kiezen dat een speciale betekenis had voor jouw papa, of dat hij graag hoorde... Dan is hij er toch een beetje bij? Geniet van jouw dag! Jozefien www.myspace.com/jozefiendefeyter