Terug naar overzicht
op de dubbel cd 'openingsdansen' volume 2 of 3, kzou is moete zien in den auto sebiet, staat die ook op
Ja dat weet ik. Die heb ik, maar dat is een live-versie... Handjes-klap en gejuich gaat moeilijk in de kerk he ;-)
Op de single CD staat ook de live versie. Dat is een rip uit de live DVD "back for more" ... ik denk niet dat daar studio opnames van zijn.
Dju toch Ik wou dat zo graag in de mis....
Hoi Kelly, Ik heb dat liedje vorig jaar gezongen in de trouwmis van een vriendin. Wij hebben het liedje uiteindelijk gevonden op een van haar dvd's. De cd-versie heb ik nooit gevonden.
mp3 inladen in audacity en het geklap eruit knippen en het nummer direct bij de zang laten beginnen
@ dj LeBart: daar ben ik geen goei in zenne, ik krijg nog geen lieke overgenomen op nen CD... @ iedereen: we mogen de zoektocht stoppen: studio-versie bestaat niet. Ik heb Bob Savenberg gemaild en direct antwoord gekregen dat ze enkel een live-versie op CD heeft staan, zoals dj Lebart al zei... Heb wel terug geantwoord dat het misschien nen tip is om dat toch zo uit te brengen want dat er veel bruidjes dat graag zouden hebben
Zeg, en waarom neem je niet het originele nummer (van Dolly Parton dus)?'t Is maar een idee... Of ben je zo'n grote fan? :-)
Ik vind die stem van Natalia mooier met dat liedje.. Zit meer kracht in vind ik persoonlijk...
Snap ik...Wij hebben op de begrafenis van mijn vader 'Tears in Heaven' gespeeld en toen was er niemand op tijd bij om het te gaan uitzetten en dat was inderdaad wat gek met dat applaus op het eind (maar ja, daar denk je op zo'n moment op voorhand niet echt aan...). Oplossing zou dus kunnen zijn dat iemand bij de stereo de knop zachter begint te zetten bij de eindnoot. Succes in elk geval!