TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
24-6-2011
|
1-9-2010 0:39:34
Hey , wij gaan 250 euro betalen , hierin zit de DJ + discobar + lichteffecten + verplaatsingskosten . Hij geeft een All-in formule .
|
|
Sharon
20-5-2011
|
1-9-2010 8:42:42
@ Kelly: amai, da's goedkoop.
@ Kim: wij betalen €400 alles inbegrepen.
|
|
katrien
1-10-2010
|
1-9-2010 9:00:14
Hey,
Bij ons werkt hij met 3 formules.
250-350-450
Dit is van 21u-02u
Per bijkomend uur betaal je dan nog 40 euro :-)
|
|
dj LeBart
|
1-9-2010 9:04:45
De huur van een degelijke basis discobar voor een 150 a 200 personen (licht en geluid) betaal je rond de 200 euro bij de meeste verhuurcentra. En dan heb je weinig farfelukes ... moving heads, laser en meer van dat fraais kan je beginnen bij rekenen ... 35 euro per moving head is niet abnormaal ... en dan moet je ook een rookmachine bijrekenen anders hebben die effecten weinig zin.
Dj service hangt van dj tot dj af ... en of hij ervan moet leven ... enz. enz. enz.
|
|
kris
|
1-9-2010 9:46:29
over je vraag, zijn hier op het forum al hele boeken geschreven.
Zoals Lebart hier al schreef zal je voor een degelijke discobar die prijs betalen. Wil je meer belichting en vooral zoals wij het noemen "intelligent licht" dan zal dit de prijs opdrijven. De ene klant wil een gewone basisopstelling op zijn feest, de andere klant wil er een kleine danstempel qua verlichting van maken. Alles heeft zijn prijs. En ik kan het weten: degelijk materiaal kost veel! Een discobar die all-in 250 Euro vraagt, daar is iets mis mee....tenzij de man (van de discobar) die dag voor je mooie ogen is gevallen en compleet in de war was. Maar het zal hem vooral zitten rond de 2 belangrijke begrippen: kwaliteit en legaliteit.
Uiteraard zijn er dj's die met goedkope merken werken, zeg maar afkooksels van het professioneel materiaal. Helaas merk ik wel dat dergelijke discobars geen lang leven zijn beschoren. Tenslotten, de meeste mensen horen toch het verschil niet tussen het geluid dat uit een box van 250 Euro komt of het geluid dat uit een box van 3000 Euro komt. Achteraf zijn er misschien wel een paar mensen die gaan klagen dat het geluid schel overkwam....tja...(we hebben het gehad en t was toch goedkoop!).
En zo kan ik bladzijden schrijven met vergelijkingen. Om je toch een idee te geven hoe de prijzen kunnen uiteen liggen: wij hebben nu en in het verleden geluid en licht en dj voor trouwfeesten "geleverd" met budgetten tussen de 375 en 3000 Euro. Tussen die 2 prijzen is er een enorm verschil, maar hangt dus volledig af wat de klant wil.
Om je toch een geruststellend idee te geven: je zit goed met een all-in formule (dj+geluid+licht) voor een trouwfeest tussen de 400 en 500 Euro. Ik denk dat dit een mooi gemiddelde is.
Veel succes met je keuze.
|
|
Doorke
23-8-2010
|
|
|
Cindy
14-8-2010
|
1-9-2010 11:38:34
Wij hebben 400 euro betaald voor de ganse avond.
De prijs waren ze meer dan waard.
Ze hebben heel goed hun best gedaan, iedereen was tevreden over onze dj's.
Goeie muziek en rekening houdend met alle soorten muziek die onze gasten graag hoorden.
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
1-9-2010 12:27:07
hallo,
wij betalen voor alles incl voor onze DJ ook €250
dat is disco bar P&O ( persoon heet Johan)
afkomstig uit Ruddervoorde (west vlaanderen)
we hebben al verschillende feestjes (trouwfeest) meegemaakt met hem als DJ en iedere keer staat de dansvloer vol!!!
grtjs
|
|
elyne
29-10-2010
|
1-9-2010 13:28:50
wij betalen 300 euro, van 21u - 2u
per bijkomend uur 30 euro
|
|
Kim
9-7-2011
|
1-9-2010 13:53:50
Dag iedereen,
Bedankt voor alle reacties!!
Onze DJ zou 450€ vragen all in.
Ik heb zijn naam gekregen via een DJ die draait in de kokorico.
Dus ik denk als hij die naam doorgeeft het wel een goeie zal zijn :D.
En als ik de prijzen vergelijk met wat jullie zeggen valt dit nog mee...
xxx
Kim
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-9-2010 15:47:56
Wij betaalden €400 voor een hele avond (geen einduur of ook niet extra bijbetalen voor een extra uur of zo) + lichtinstallatie met spots + ronddraaiende bol met spots + rookmachine.
Wat ook wel belangrijk is, vind ik, is dat er een vervanger kan komen als je dj plots ziek blijkt te zijn of zo (was in ons geval ok!).
|
|
Isabel
3-9-2011
|
1-9-2010 18:40:13
Hey,
Wij betalen 350€ voor onze DJ en dit van 21u tot .... Hij zet er geen eind uur op.
Wij hebben deze DJ al op een paar trouwfeesten aan het werk gezien en er was altijd enorm veel ambiance!
Isabel
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|