TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
27-8-2010
|
5-7-2010 13:57:59
Hey, wij willen graag 'Just the two of us' van Bill Withers, 'Ik hou van u' van Noordkaap en 'Overal Schoonheid' van Yegueni gebruiken. Groetjes en succes met de zoektocht!
|
|
fatimma
18-6-2011
|
5-7-2010 14:29:29
clouseau heeft er ook heel mooie, en scheetse loetse vind ik persoonlijk ook wel iets hebben hihi maar de pastoor zal da misschien nie zo tof vinden :D
der zijn heel veel mooie engelstalige hoor zoveel eigenlijk. Wij gaan voor de klassieke lovesongs maar dan liedjes die je echt nog heel weinig hoort, maar die iedereen wel nog kent Samen zijn van Willeke Alberti als openingsdans, in de kerk I'll stand by you van de Pretenders, Parce que c'est toi van Axelle Red , Heaven van Bo (niet Brian Adams) en dan nog 1 maar daar zijn we nog niet goed uit maar ik vind Que je 't aime van Johny Halliday (of hoe schrijft ge da nu weeral) wel heel mooi maar kmoet mijnen echtgenoot nog overtuigen ;-)
alvast veel succes in je zoektocht (met al die liedjes wordt dat een echte queeste ;) )
Groetjes
Fatimma
|
|
Lieve
4-9-2010
|
5-7-2010 14:42:16
Ga anders gewoon eens door je cd's en kijk welke liedjes in aanmerking komen. Zo hebben wij het ook gedaan.
Wij hebben uiteindelijk liedjes van K's Choice, Depeche Mode, Janez Detd, Bart Peeters...
|
|
Evelien
4-6-2011
|
5-7-2010 15:05:35
Wij hebben van de pastoor de melding gekregen dat we vrij zijn in de keuze van onze muziek maar vraagt wel rekening te houden met het feit dat je in een kerk bent. Daar moet je respect voor hebben maar hij haalde ook aan dat up-tempo ook niet altijd tot z'n recht komt door de akoestiek. Best even met je lijstje en cd langs de pastoor en de kerk passeren voor akkoord en test!
|
|
Ann
|
5-7-2010 15:35:10

|
|
Joke
31-7-2010
|
6-7-2010 7:29:52
wij hebben geen enkel 'klassiek' nummer in de mis. Dit zijn onze liedjes:
- dochters: Marco Borsato
- Foo Fighters Everlong, acoustic
- I'm yours, Jason Wratz
- Das Pop: never get enough
- Coldplay: Fix you
- Ontdooi me: Bart Peeters
Groetjes
Joke
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|