Terug naar overzicht
Na onze openingsdans, dans ik met mijn papa men ventje men zijn mama mijn mama met zijn papa en daarna vliegen we er stevig in ! Groetjes Dorien
Aangezien mijn papa in september gestorven is, ga ik denk ik na de openingsdans met zijn papa dansen en mijne vriend met mijn mama. Als er dan nog vermenigvuldigt wordt, kan mijne vriend zijn mama nemen
wij beginnen direct met het feest, geen vermenidvuldigingsdans (duurt echt lang voor de mensen die dan staan te kijken) maar direct een "fiestje"
Ik sluit mijn aan bij Eva, ons tweede nummer is clouseau, (kom erbij) en dans ....
Wij hebben na onze openingsdans iedereen bij op de dansvloer gevraagd zodat daarna het "feestje "direct kon beginnen! En zou het nu niet anders doen. Gwen
Ik ben ook meer voor direct verder te gaan met de feest. De dj moet er maar voor zorgen dat iedereen op de dansvloer kom. Hij moet maar zorgen voor een plezante sfeer.Vooral mijn ouders houden niet van dansen en mijn schoonvader ook niet zo. groetjes Angela
Na de openingsdans, dans ik met mijn papa en mijn vriend met zijn mama maar na 1 minuut gaat de dj "changer" zeggen en dan gaan we mengen zodat naar het einde van dat liedje de dansvloer vol staat.
Bij ons was het wel 'vermenigvuldigen', want zeg nu zelf, hoeveel keer in je leven gebeurt het dat je met je papa danst? Mijn (schoon)ouders aprecieerden dit enorm! Ik danste eerst met mijn papa en mijn man met zijn mama, dan danste ik met mijn schoonpa en mijn man met mijn mama (en mijn schoonma met mijn papa). Daarna vermenigvuldigden we sneller, zodat al gauw de hele dansvloer gevuld was.
wij doen ook geen vermenigvuldigingsdans... zowel mij pa als ik zag het niet zitten! Hij staat niet graag in de schijnwerpers en mijn vriend had ook geen zin om met zijn ma te dansen. Dus wij doen daarna een nummer van The black eyed peas: I gotta feeling (tonight's gonna be a good night).