Terug naar overzicht
Beste Riet, alvast dikke proficiat met je komende huwelijk!! Ik ben zelf professioneel muzikante en kan je dus zeker verder helpen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info. Groetjes, Sanderijn
Hey Riet, Wij hebben Chelsy uit Meulebeke. 1 zangeres begeleidt door piano en trompet.
mss is duas wel iets voor je. het zijn 2 mannen die zingen onder begeleiding via piano en gitaar. nog veel succes met de voorbereidingen!
@ Annelies & Deborah Alvast bedankt voor jullie reacties! Hebben jullie ook een richtprijs? Alvast bedankt! Groetjes
Ook ik kan Duas aanraden. Zij verzorgden onze viering en iedereen was vol lof! Geloof dat wij een 200€ betaalden. Groetjes Evy
@ Eva Hallo Eva Mag ik misschien vragen wat jullie prijs is? + zijn jullie nog vrij op zaterdag 04/09/2010? De mis begint om 15u tot 16u - 16u30... Alvast bedankt! Grtjs
Dag Riet, Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info vind je alvast op www.yune.be ! Groetjes, Ilse
Hallo Riet, De "kerkmuzikanten" zullen je zeker verder kunnen helpen en hun best doen om de door u aangebrachte liederen te vertolken. Ze zijn daarvoor bekend. Hier vind je ze :http://www.myspace.com/kerkmuzikanten Doe ze maar de groeten van : Gerda en Jules.