Terug naar overzicht
hallo kitty dit lijkt me niet alles voor een kind van 4 heb zelf 7 kindjes waarvan volgende leftijden hebben 9-8-6-5-4-2-1 ale allemaal dit jaar verjaren ze nog he maar uit ervaring weet ik dat een kind van 4 dit niet op 123 aanleert en als je dit echt wil zal je er best tijdig mee beginnen voor je zoon of dochter dit van buiten te leren persoonlijk zou ik het zelf niet doen ik laat wel men 2 oudste meisjes stukje lezen in de kerk maar die zitten dan al in 3 en 4 de lj dus die kunnen het perfect aflezen succes zal een hele opdracht zijn
Dat valt best mee hoor hier thuis. Met kerst schreef ik zelf iets voor meter en peter en kende ze het volgende op een week tijd. Op een nacht had ik een droom van een hele grote boom tot boven gevuld met wensen maar vertel eens grote mensen wat meer kan ik vragen dan een kusje alle dagen want ik ben al reuzeblij met een lieve mama een stoere papa en een gekke zus derbij! Dus het moet wel lukken. Zeker met publiek en een micro want dat vind ze fantastisch! Kitty
Heyz, ik vind 't wel leuk, maar had al 'n kinderverhaal er in gestopt, welk vrij lang is. Wordt 't dan niet te veel van het goede?