Terug naar overzicht
Dag,OOk wij denken op die dag aan die mensen die er helaas er niet meer zijn.Wij hebben het liedje gekozen van Enya If could be where jou are.Hele mooie tekst of mss dat van Eric Clapton?Groetjes Frida
Wij spelen there you'll be van Faith Hill
Wij doen het zonder muziek maar laten symbolisch een stoel open en dan wordt er gezegd dat dat is om de overledenen te gedenken. Wij hebben voor deze manier gekozen om het sommige mensen niet te moeilijk te maken die dag. Mss ook een ideetje?
Hallo Eva,Wij hadden voor onze overleden grootouders elk een wit ballonnetje voorzien, aan elkaar vastgemaakt met een foto van ons. Aan de feestzaal hebben we die omhoog laten gaan zodat zij ons daarboven ook zouden zien. 't was echt een mooi en vooral emotioneel moment...groetjes,Inge
Het liedje 'still with me' van Natalia is enorm mooi, maar ook emotioneel. Groetjes Lien
Ook wij willen eraan denken. Maar ik denk niet dat wij iets in de mis gaan doen omdat dit te emotioneel is. We hebben wel een speciale tekst in ons boekje gezet. Mijn vriend heeft zijn vader verloren toen hij nog heel jong was. Wij gaan wel een corsage extra laten maken en deze aan zijn foto (bij zijn moeder thuis) vastmaken voordat onze trouw begint.