TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
15-8-2009
|
11-11-2009 21:30:22
Hallo Chantal,
Wij hadden zelf onze liedjes gekozen dat een groepje kwam zingen. Onze liedjes waren: Haven Bryan Adams, Power of the dream Celine Dion, Beautiful in my eyes Jshua Kdison, Iwill be your bride en Bcause its love van de Kelly Family, love shine a light Katrina and the waves.
Nog een vraagje ben jij het die een kleedje van Ian stuart aanhad (Had zelf ook een van Ian Stuart).
Groetjes Sophie
|
|
Chantal
17-7-2010
|
11-11-2009 21:42:32
@Sophie: Bedankt voor de liedjes! Ik ga strax even luisteren :-)...we hadden er al een paar maar hebben er nog tekort dusss ze kunnen van pas komen ;-)...ja ik heb ook een Ian Stuart kleedje gekozen voor ons huwelijk :-) welk had jij?
Groetjes,
Chantal 17/07/2010
|
|
Sofie
19-9-2009
|
12-11-2009 9:04:24
Hey,
Wij hadden DSO-music en hebben liedjes uit hun repertorium gekozen en er zelf ook gekozen : conquest of paradise life is beautiful (uit film la vita e bella) kissing (bliss, echt prachtig liedje) hijo de la luna simply the best (tina turner) built to last (melee) your love is my love (whitney houston)
hebben heel veel positieve reacties gehad zowel op de muziekkeuze als op de zangeres ! op hun site kun je hun repertorium zien en naar enkele demos luisteren.
groetjes
|
|
kristien
25-6-2010
|
12-11-2009 11:30:24
Wij kiezen enkel voor intrede en slot een liedje van cd, omdat we voor de rest ons jeugdkoor laten zingen, die liedjes moeten we nog gaan kiezen in samenspraak met onze dirigente :) We willen wel graag ergens dagget wet van Axl Peleman door hen laten zingen, maar weten nog niet of dat haalbaar is :)
Voor intrede nemen we waarschijnlijk Bubbly van Colbie Caillat en als uittrede Happy together van The turtles!
|
|
sophie
15-8-2009
|
15-11-2009 20:41:03
Hallo Chantal,
Ik had het kleedje mokalita in capuccino. Ik heb niets anders dan complimenten gehad.
groetjes sophie
|
|
Natalia
|
21-12-2009 19:43:05
Ik ben een professioneel geschoolde zangeres met meer dan 4 jaar ervaring qua huwelijken en recepties. Neem gerust een kijkje op onze website.
Prijzen en referenties op aanvraag.
Groetjes, Natalia
www.alina.be mail@alina.be 0499 14 74 20
|
|
Nathalie
7-8-2010
|
16-1-2010 13:26:14
hoi wij kiezen voor een paar engeltalige, nederlandstalige en franse liedje, ik hoor wel graag liedjes in het engels, maar de helft van de familie begrijpt er dan niets van hé!! Onze keuze, voorlopig toch: Avond - Boudewijn de Groot Bridge over troubled water - Simon and Garfunkel You are - Dolly Parton Zij - Marco Borsato Madame - Claude Barzotti. Ik zoek nu nog ééntje, maar ik weet niet welk ik wil tijdens de intrede!! Succes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|