TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
5-8-2009 14:07:38
wij hebben dso music. google. vaste prijs en alles via mail besproken.
|
|
Wouter
|
5-8-2009 14:12:05
Hey,
Duas brengt live jullie favoriete muziek. Meer info: www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Kim
21-8-2010
|
5-8-2009 17:19:27
Hey Ruth, Wij hebben een superzanger; Christoff Versaevel. Je vindt hem onder 'elmevents' op het internet. Hij is helemaal niet duur (350 euro voor de mis), En mis en receptie samen hebben wij hem voor 400 euro.(2 uurtjes aansluitend) Hij zingt verbluffend goed. Het is enkel hij en zijn gitaar (wel met versterker enzo), maar dat maakt het net zo mooi. Het is helemaal niet klef, maar echt prachtige muziek type lichte rock, easy listening,... Ook een hele vriendelijke, spontane kerel. Een echte aanrader! Hij is van Zaffelaere bij Gent.
Groetjes, Kim
|
|
ilse
|
5-8-2009 23:54:17
Hallo trouwertjes! Wij zijn drie jonge muzikanten uit Vlaams-Brabant. Ilse: zang + gitaar, Steve: zang + gitaar, Bram: piano + gitaar Zoekt u een opgewekt, enthousiast en muzikaal trio…dan bent u bij ons aan het juiste adres. We hebben reeds een mooi repertoire opgebouwd en staan steeds open voor jullie eigen inbreng! “Laat dat huwelijk maar komen, zou ik zeggen!” Groetjes, Ilse, Steve en Bram Voor meer info: muziekgroep_bis@hotmail.com
|
|
Ellen
|
6-8-2009 9:21:17
@Kim: ben jij degene die een paar weken na ons trouwt, ok in het kasteel van Saffelaere? Wij hebben ook net een prijsofferte gevraagd aan Christophe :-)
Groetjes Ellen 07/08/2010
|
|
Lien
16-2-2008
|
6-8-2009 9:39:24
Wij hadden David&Koen, een geweldig duo (prachtige stem!), het was buitengewoon! Ik had hen gevonden via hun website www.davidenkoen.net en had wat prijsvergelijking gedaan (en ook naar de demo's geluisterd) en twijfelde niet. Het was super! Succes!
|
|
sanderijn
|
6-8-2009 11:39:41
Hoi Ruth, ik speel als professioneel muzikante heel dikwijls huwelijken. Woon in Gent. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info. Veel succes nog met de voorbereidingen! groetjes, Sanderijn
|
|
Ann
|
29-8-2009 0:27:39

|
|
Jules
|
7-11-2009 17:54:51
Als het een duo moet zijn, raad ik u zangeres Rosey Lambrecht aan met pianist Jan Beyen. Zij zingen toch zo schoon tesamen ! Even naar www.rosey.be en je wordt geholpen. Succes !
|
|
VOCE
|
11-2-2010 23:18:23
Beste, Wij zijn een zangduo (VOCE) en brengen alle genres op trouwmissen/trouwfeesten. VOCE bestaat uit twee gediplomeerde en ervaren zangeressen en zingt met begeleiding van piano. Materiaal wordt zelf meegenomen. Voor meer info en luisterfragementen op youtube, contacteer ons op vocekava@gmail.com.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|