TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
8-8-2009
|
17-7-2009 11:51:45
Hey Ans,
Wij hebben "A beautyful day" van U2 om de zaal binnen te komen...
De suite wordt niet met muziek gedaan alé bij ons toch niet ;-)
Het dessertenbuffet de gekende "Du lacs des connemara" weet niet of dat juist geschreven is zene haha
Wij doen ook maar enkel 1 dans, dus openingsdans en dan dans ik met mijn broer en Wesley met zijn mama op het nummer "Mama I love you" van Boys 2 men. En dan beginnen we met Les sunlight du tropique" weet ook niet of dat juist geschreven is zene haha ;-)
Dikke x
|
|
Inge
14-7-2009
|
17-7-2009 12:41:36
Hey, wij hebben om zelf binnen te komen vermoedelijk ook "It's a beautiful day" van U2 Wanneer de ouders/suite binnen kwam, ging de dj een ander liedje spelen (kan er niet meer op komen) Tweede dans (ik met mijn pa, mijn vriend met zijn ma) Unchained melody van The righteous brothers en dan de derde slow Angels van Robby Williams Inge (1/8/09)
|
|
tami
26-6-2010
|
17-7-2009 13:18:45
Hi Ans,
wij hebben als intredelied "Ritmo de la Noche" van Lorca. In onze zaal is er zowel voor de moeders als voor zussen en broers enz... een liedje voorzien !
Moeder : "Spanish eyes" van E. Humperdink, haar lievelingsliedje uit haar jonge jaren Rest van de suite : "De lente" uit De 4 seizoenen van Vivaldi Binnenbrengen bruidstaart : "Carmina Burana" van Carl Orff Dans met de ouders : "An der schönen blauen Donau", wals van Johann Strauss En dat is het. Al deze nummers kan je beluisteren op YouTube.
Groetjes
|
|
Sofie
|
17-7-2009 13:32:55
Hey Ans
1/ Intrede zaal: He's a pirate of James Bond Theme/ Indiana Jones theme/andere filmmuziek 3/ dessertbuffet: idd les lacs du connemara/iets ludiekers: sugar, honey honey van the archies/candyman-christina aguillera/...ook hier kan je voor opzwepende filmmuziek gaan bvbv star wars theme etc 4/ dans met ouders: iets neutraals zoals Hero-Mariah Carey ofwel iets typisch "papa": my girl/dochters (marco borsato)/...
succes met de zoektocht! Sofie
|
|
KARIN
22-5-2010
|
17-7-2009 17:12:06
Even misschien een rare vraag maar ben je niet al in de zaal voordat je avondgasten komen?? Waneer draaien jullie dat intredelied van de zaal? Grtjs
|
|
Ans
8-8-2009
|
18-7-2009 12:58:11
@ Karin.
Meestal is het zo dat eenmaal je aan tafel gaat, eerst de gasten binnengaan, dan de suite en als laatste het bruidspaar. En de intrede van het bruidspaar gaat dan samen met grote sier :-) (en dus een lied)
Groetjes
|
|
funfoto
|
19-7-2009 9:28:09

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|