TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
7-7-2009 15:06:25
tijdens de offerande van mijn vriendin was het dat liedje van "take a parachute and jump" wel leuk
wat ook kan "say a little prayer for me", je weet wel, dat van in nothing hill (the morning I wake up...)
of "happy together" vind ik ook heel mooi en iets sneller
er zijn genoeg liedjes over de liefde die niet te "slow" zijn hoor, je zult zeker iets vinden!
|
|
Sabrina
29-8-2009
|
7-7-2009 17:12:13
Hey, Wij trouwen zelf in augustus en moet zeggen dat we ook onze playlist aan het voorbereiden zijn. Zo zijn er een aantal liedjes die wij vinden die niet mogen ontbreken (voor de ambiance dan) en dat is o.a. les lacs du connemara, de marie louise, wat ook leuk is zijn verschillende stijlen, zoals een tango, salsa, wals en zo, zo betrek je elke leeftijd erbij. Ik hoop dat mijn tip u ook wat geholpen hebben. Groetjes
|
|
Inge
23-5-2009
|
7-7-2009 22:06:20
Wij hadden ook "Everything" van Michael Bublé. Word ik helemaal blij van, er komt ook in:
"And I can't believe, Oh, that I'm your man And I get to kiss you, baby Just because I can"
Vonden wij toepasselijk voor het ondertekenen van het huwelijksregister in de kerk.
Groetjes, Inge
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
8-7-2009 11:02:49
Er zijn er zoveel hé, iets van Grease, you're the one that... Of iets recenter When love takes over van David Guetta en Kelly Rowland. Of The way i are van Timbaland. Je vindt allicht wel iets! Groetjes
|
|
Natalia
|
11-7-2009 14:58:00
Hoi Caroline,
er zijn er inderdaad een hoop!
I say a little pray for you I will follow him I've had the time of my life How sweet it is to be loved by you River deep, mountain high Ain't no mountain high enough The first, the last, my everything Rood
etc
Groetjes zangeres Alina www.alina.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|