TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
13-6-2009 11:24:16
Hi Veronique,
of iemand zich met zijn piano zal willen verplaatsen betwijfel ik ten zeerste (grapje) maar ik wil wel eens horen voor iemand met een cello. Waar kan ik je bereiken, behalve op dit forum ? Heb je een mailadres ? Wààr precies gaat je viering door(gemeente + kerk of andere plaats indien vrijzinnige ceremonie) ? en Op welke datum en hoe laat ? Groetjes
|
|
veronique
13-9-2008
|
13-6-2009 14:00:15
ja ik weet 't ;) maar ik dacht, er bestaan van die korte piano's en als iemand nu ook een camionnetje heeft... ge weet nooit hé? We zijn er nog niet helemaal uit, maar het zou voor de begeleiding van de ceremonie in de zaal zijn. Het gaat door op 22 augustus om half vijf in Chateau de la Rocq (Henegouwen, ja niet bij de deur, 45 min van Gent en van Leuven). Je kan mij bereiken op veronique.dhuyvetter@hotmail.com Bedankt!
PS: Ik weet van Dj Thierry dat jij in frankrijk woont of werkt. Waar zit jij ergens als ik vragen mag? Wij wonen dichtbij Nevers, in de Nièvre, een tweetal uurtjes van Parijs.
|
|
annelies
9-5-2009
|
16-6-2009 10:38:20
Hallo,
Bij ons is er een meisje komen spelen die viool en piano speelde en had een vriendin mee die cello speelde. Maar of ze haar piano kan verplaatsen dat weet ik niet. Wanneer je graag haar mail adres hebt dan kan ik het doorgeven. Laat het me weten.
Groeten, Annelies (bijna 6 weken getrouwd).
|
|
veronique
13-9-2008
|
16-6-2009 10:50:39
Annelies, graag hoor, dan kan ik haar contacteren, mijn email staat hieronder! Groetjes, Véro
|
|
Kris
|
30-6-2009 16:19:50
Beste Veronique,
Met Art-Times verzorgen wij wel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Wij spelen zélf, maar hebben ook een ruim aanbod van muzikanten, bands en andere bezettingen. (basisbezetting met piano, gitaar, zang of piano, viool, zang, blazerskwintet, strijkkwartet,...samen met jou zoeken wij naar een mogelijkheid (ook voor uw budget)
Cello en piano is bij ons ook zeker mogelijk, of misschien is viool en piano ook wel een idee? Alles is mogelijk, en kan ook worden voorgespeeld, op afspraak. Wij werken steeds met professionele (conservatoriumgeschoolde) muzikanten waardoor de kwaliteit zeker gegarandeerd is.
Belangrijk om weten is ook dat alle liederen vrij te kiezen zijn, en dat wij door middel van een afspraak steeds u kunnen begeleiden in het maken van die keuze.
Indien u meer informatie wenst, of ons wil komen beluisteren, mag u ons altijd (vrijblijvend) contacteren.
Vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|