TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
26-6-2010
|
15-4-2009 16:22:28
Even bij vermelden wij wonen in de regio Limburg
Groetjes Ellen en Jurgen
|
|
katrien
25-4-2009
|
15-4-2009 17:49:46
hey,
wij wilden Amantis nemen maar die waren al geboekt voor ons in april maar voor jullie zal dit nog wel gaan. gewoon googlen, ze zijn echt goed. groetjes
|
|
Jules
|
15-4-2009 18:02:08
Ik heb volgende tip voor u : Onderstaande link voert u naar de MySpace van "De Kerkmuzikanten". U kunt er de lijst van de optredens consulteren : deze staan netjes gerangschikt per datum, uur en plaats. Handig als u ze eerst even wil komen beluisteren. En ja hoor, op 26 juni zijn ze nog vrij! http://www.myspace.com/kerkmuzikanten
|
|
Lien
16-2-2008
|
15-4-2009 20:25:21
Wij hadden David en Koen en waren laaiend enthousiast over hun livemuziek, die echt met gevoel was gebracht. Ik was aan 't huilen maar dat kon me niet schelen, het was echt fantastisch. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.be . Hopelijk zijn ze nog vrij! Groetjes x
|
|
Ilse
|
15-4-2009 22:34:56
Dag Ellen,
Ik weet niet wat je in gedachten hebt qua stijl maar misschien is YUNE wel een optie ? Meer info vind je op www.yune.be
Groetjes,
Ilse
|
|
Annelies
|
16-4-2009 9:46:30
Hoi Ellen en Jurgen,
Mochten jullie interesse hebben, mail me gerust. Tim speelt al jaren professioneel piano en samen met verschillende zangeressen doen we geregeld huwelijksvieringen. Binnenkort spelen ze een mis in Maaseik, in jullie buurt denk ik. Met Kim Buttafuoco als zangeres. Misschien ken je haar van Idool vorig jaar. Mail maar als je vragen hebt: andalouseke@yahoo.com
Alvast nog veel succes! Annelies
|
|
evy
1-3-2009
|
|
|
Véronique
23-5-2009
|
16-4-2009 20:30:41
Wij hebben gekozen voor beautiful live. Wij zijn bij hen thuis mogen komenluisteren. Ik vind dat ze een hele mooie stem heeft.
|
|
davy
|
1-5-2009 9:14:48
beste ellen,
kijk maar eens op www.davyvalerio.be misschien iets voor jullie. veel succes davy
|
|
Kris
|
5-5-2009 12:14:56
Beste Ellen en Jurgen,
Wij verzorgen zowel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Onze 2 basisbezettingen voor een viering/ceremonie zijn:
- piano, zang en gitaar - piano, zang en viool
Toch zijn er ook andere mogelijkheden (strijkkwartet, blazersensemble,...) Wij hebben steeds (professionele) reservemuzikanten van hetzelfde niveau ter beschikking, waardoor een "afzegging" bij ons niet gebeurd. Verder zijn alle liedjes voor een ceremonie vrij te kiezen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte, mag je ons steeds contacteren,
Vriendelijke groeten en nog veel succes met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Stef
|
5-5-2009 23:51:24
Beste Ellen en Jurgen,
wij zijn een professioneel duo en zijn tot op heden vrij op 26/06/'10. Ons uitgebreid repertoire en onze prijzen vind je op http://www.kikislounge.be
Je mag ons steeds vrijblijvend contacteren voor meer info!
Mvg, Kiki en Stef
|
|
Natalia
|
30-5-2009 23:35:50
Zangeres Alina is zeker een aanrader! Klasse zangeres en betaalbaar! www.alina.be
|
|
Joke
25-4-2009
|
20-6-2009 10:54:01
Geen idee wat jullie zoeken, maar als het klassiek is: Kathedraalkoor Hasselt is een echte aanrader, die hebben onze mis gezongen; onvergetelijk !
Groetjes
|
|
Ellen
|
29-6-2009 22:09:07
Hallo Ellen en Jurgen,
Allereerst proficiat met jullie voorgenomen huwelijk. Neem eens een kijkje op www.zanggroepalegria.nl . Wij zingen voor elk wat wils (ook verzoeknummers), en treden zowel op in Nederland als in België. We komen zelf uit Nederlands Limburg. Groetjes van Ellen van zanggroep Alegría
|
|
Peter
|
4-1-2010 20:37:55
Hi Ellen & Jurgen.
Wij waren heel onder de indruk van Chelsy. www.chelsy.be
groetjes,
P.
|
|
ilona
27-8-2010
|
6-4-2010 16:18:21
wie hebben jullie nu uiteindelijk genomen? wij trouwen op 27/8/2010....
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|