TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanna
|
15-4-2009 15:27:06
Bedoel je nu in de kerk? Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat het luchtig en grappig is. Dat is het serieuze moment van de dag, moet dat dan ook weer perse luchtig?
|
|
Daisy
|
15-4-2009 15:52:02
Heel de viering gaat waarschijnlijk emotioneel en serieus zijn, ik vind dat er dan na het ja woord wel efkes een "rustpauze" mag zijn.
|
|
nele
8-8-2009
|
15-4-2009 16:09:46
Hey,
Ik vind dat sommige bruidjes nogal pittig antwoorden. Misschien van de stress. Het is helemaal niet de bedoeling "luchtig" of "serieus" te zijn, het is de bedoeling dat het JULLIE dag is. Hebben jullie behoefte om het wat luchtig te houden dan is dat totaaaaal jullie eigen keuze. Als je hetzelfde zou gebruiken zou ik (maar dat ben ik dan) wel ff checken bij je vriendin of het haar niet stoort. Wij gaan waarschijnlijk Magie uit Belle en het beest spelen. Veel succes nog en neem vooral keuzes naar jullie hart!
|
|
Daisy
|
15-4-2009 16:13:41
Ik heb het ook al gemerkt dat sommige wel echt pittig kunnen reageren.
Bedankt Nele!
|
|
Tineke
|
15-4-2009 16:17:43
Hey Daisy, een liedje waar ik altijd super vrolijk van word is "Dancing in the moonlight" van Toploader ofzo, ben niet zeker van de naam. En idd, gewoon je ding doen! Uiteindelijk ben je net getrouwd en dan mag je toch vrolijk en gelukkig zijn en dus ook een vrolijk liedje spelen. Succes met de voorbereidingen. Groetjes, Tineke
|
|
nele
8-8-2009
|
15-4-2009 16:20:11
Dat is heel graag gedaan. Ik had een vraagje gepost voor onze kaartjes en door enkele reacties (omdat het niet het traditionele kaartje is) wou ik al iets anders kiezen. Gelukkig dat mijn ventje daar sterker in is en mij heeft bijgestuurd. Het is al stressie genoeg zo een trouw ineen steken. Dus ... denk ni teveel na bij het nemen van keuzes. Je 1ste gedacht komt meestal uit het hart. En geniet er gewoon van! Elk bruidje verdient haar prinsessendag.
Nele nele_perdaens@hotmail.com
|
|
Julie
22-8-2009
|
15-4-2009 16:28:44
Wij hebben allemaal 'happy' liedjes voor in de mis. Ieder zijn ding, ik vind al die cliché liedjes ook heel mooi, maar omdat wij graag van 'carnaval muziek' houden ( ja hier in de limburg...) wordt het veel van dat in de mis ;) Ieder zijn ding, maar het is voor ons een vrolijke dag!
|
|
Eva
10-10-2009
|
15-4-2009 16:32:02
Dag Daisy,
het is jullie mis hé. Heel persoonlijk en het moet echt jullie als koppel uitstralen. Als daarbij leuke en grappige muziek hoort, waarom niet?! Onze diaken zei ons trouwens zelf dat we vrij waren in die keuze, zolang de teksten eigenlijk maar passend waren. (bv geen nummer dat over een scheiding of moord of zo gaat) En daar ben ik het volledig mee eens.
Geniet van jullie voorbereidingen, dag en muziekkeuze.
Groeten, Eva
|
|
annelies
|
15-4-2009 19:56:33
Bij ons komt dan het liedje van onze openingsdans, dat weten enkel wij uiteraard, maar vind dat ook iets speciaals hebben, dat je dan zo weet en vanavond doen we onze openingsdans hierop.
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
16-4-2009 14:24:59
Voor na het jawoord is dit misschien niet zo geschikt maar ik heb al eens het volgende gehoord bij het buitengaan van de kerk: vrolijk van alfred judocus kwak (dat lief eendje). Heel leuk!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|