Terug naar overzicht
hey, wij doen onze viering ook via het uvv.wij hebben allemaal liedjes gekozen met toepasselijke tekst of van zangers / zangeressen die we graag horen...je moet gewoon je gevoel volgen en iets persoonlijk kiezen.groetes ellen
Bij ons ook via uvv.Wij geraken niet goed uit onze huwelijksgeloften,muziek ligt wel vast!We hebben gekozen uit liedjes die we graag horen en dan geselecteerd welke liedjes er het beste pasten qwa tekst.Succes!!!Karen 04/07/09.
Kies gewoon liedjes die je mooi vindt!Op www.nedtlyrics.be kan je de vertalingen van heel veel liedjes terugvinden, op die manier kan je zien of de tekst een beetje gepast is!
Wij hadden volgende muziek (hebben erop gelet dat het echt paste qua tekst enzo):Intrede: just a perfect day van Nick Cave.Liedje over liefde (gewoon even tussendoor): iets van een wonder van Rob de NijsNa ons "ja-woord" en de ringen: Ik hoor bij jou van Wim SoutaerNog een tussendoortje: Too much love will kill you van QueenUittrede lied (mocht iets met "swung" zijn): Eeuwigheid van Clouseau.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Haai,Kies voor liedjes die je alletwee mooi en leuk vind. UVV draait om het gepersonaliseerde, dus geen standaard routine. Een tip: mijn verloofde en ik hebben niet dezelfde keuze in de hedendaagse muziek, maar vinden wel veel leuk van de periode van The Temptations ed.En, zoals hieronder al vermeldt, lees de tekst ook na.Catherine