Terug naar overzicht
bij ons is het evenveel voor zanger en begeleider (piano).heb intussen ook al andere prijzen gehoord.gitarist/zanger was € 300.een zangeres met piano € 250.denk dat het niet de goedkoopste is, maar zolang jullie hem/haar graag horen zingen is dat het belangrijkste denk ik...
dat is zeker niet overdreven..mijn man is muzikant bij diverse bands en dat is zo wel de prijs per muzikant
Wij betalen 200 euro voor het zingen + live begeleiding in de mis! + 10 euro verplaatsingskostenAls je hen goed vindt, zou ik dit zeker nemen!!
Dat is een normale prijs als het goede muzikanten zijn. Prijzen beginnen aan 150€ per uur normaal gezien. 200pp voor mis en receptie is dus best wel redelijk.
Wij betalen €340 enkel voor de mis... 2 muzikanten.
Als ik een huwelijk zing vraag ik 150 euro + 150 euro als ik ook de begeleider meebreng. In 't brugse zijn dat de gangbare prijzen onder de (klassieke) zangers. Wij proberen beetje rekening te houden met elkaar zodat we elkaar niet 'wegconcurreren'. Soms zit er een kleine schommeling op en meer ervaren zangers (lees: oudere) vragen wel vaak iets meer.'t Lijkt me dus een goeie prijs voor jullieGRoetjes,Amaryllis07-08-09