TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
|
11-2-2009 23:25:14
En wanneer wordt er bij jullie een liedje gezongen? intrede, na vergevingsmoment?, na eerste lezing?,....?
Gr
|
|
Marie
16-5-2009
|
12-2-2009 0:01:49
1. intrede suite 2. intrede bruid 3. na eerste lezing 4. na tweede lezing 5. na evangelie 6. tijdens ondertekening huwelijksregister 7. Offerandelied 8. Tijdens het lam gods 9. communie 10. Uittrede
Dit is wat wij momenteel hebben maar ik weet ook niet of het niet te veel is. ik denk dat dit wel een maximum is.
Groetjes, Marie
|
|
Mieke
30-5-2009
|
12-2-2009 7:58:03
Ik had er eerst ook 8 voorzien. Maar na een overleg met de pastoor zij hij dat het er maximum 6 moeten zijn. Meestal worden er zelfs maar 5 genomen. Maar wij hebben toch ook voor 6 geopteerd.
groetjes Mieke
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
12-2-2009 8:14:55
Bij de meeste trouws dat ik heb gezien zijn het er 5, bij sommigen 6, bij ons zullen het er ook 5 zijn, 8 vind ik eerlijk gezegd wat overladen, maar het is jouw mis en jouw trouw, dus moet je doen waar je je het beste bij voelt! Succes!
Rebecca
|
|
Lien
23-5-2009
|
12-2-2009 10:58:39
Wij hebben ook live-muziek:
- intredelied - gezongen Kyrie en Gloria (telt niet echt mee in het tellen van de liedjes, want moet zowiezo gebeuren, gezongen of gezegd) - na eerste lezing - tijdens tekenen register - tussen voorbeden (telt niet echt mee in het tellen van de liedjes, want moet zowiezo gebeuren, gezongen of gezegd) - tijdens offerande (2 kortere liedjes) - gezonden onze vader (telt niet echt mee in het tellen van de liedjes, want moet zowiezo gebeuren, gezongen of gezegd) - Tijdens communie (2 kortere liedjes) - na zegen en zending
Als je dat zo bekijken dat zijn er eigenlijk maar 3 momenten waar je écht naar de muziek zit te luisteren. Alle overige momenten wordt er gezonden tijdens iets ander (tekenen registere, communie, offerande, etc) Vond ook eerst dat er veel muziek was, maar als je't zo bekijkt, dan is dat al helemaal anders.
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
12-2-2009 11:11:05
Je kan dat toch ook met de zanger(es) afspreken die komt? Meestal hebben die toch wat ervaring en zullen ze, rekening houdend met jullie wnesen (lange viering/ korter) een goed programma kunnen samenstellen...
Groetjes Amaryllis 07-08-09
|
|
G
30-9-2009
|
12-2-2009 13:54:05
Hey,
Wij hebben er momenteel zeven; ik vond dat zelf wat veel, maar de vriendin die bij ons de muziek brengt (en veel ervaring heeft) zei dat dat wel kon. Veel zal ook afhangen van hoe flexibel de pastoor is ;-)
groetjes, bea
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|