Terug naar overzicht
Wij hadden Michael Houston in onze huwelijksmis. Eén zanger maar met zo'n ongelooflijke soulstem.Kriebels kreeg ik ervan.Wil je meer info? Laat dan hier je e-mailadres en ik stuur je wel een foto en een liedje!Karen
Beste Karen,Dat is echt wat we zoeken! Mijn email adres is veronique.moyaert@live.nl. Kun je de contactgegevens ook doorgeven van die persoon?merciekes é
Dag KarenIk ben ook geïnteresseerd! Mijn e-mailadres: patricia.oplieger@skynet.beAlvast bedankt!Patricia
Veronique, kan mij ook de foto van Michael Houston + liedje doormailen.Wij hadden hem ook geboekt op ons huwelijk.En ja, ook super content! maar ben wel curieus naar die foto en lied.Groetjes, Vi en Tony07/06/08
ohja, mailen kan naar vi.phan@voka.bethx !
Hey Veroninque,Als jullie houden van muziek met "soul" kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Voor meer info kan je me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.comGroetjes en veel geluk, Jozefien
Hallo Veronique, wij hebben een concept ontwikkeld genaamd POP@YOURWEDDING en meestal zing ik (1 man dus) met "gelegenheidszangeressen" Heb er een aantal gedaan met een amerikaanse soulzangeres Vivica Turrentine,en dat was toch wel serieus gospel getint...Meestal doen we een reeks liedjes op aanvraag in duet of solovorm.. whatever you prefer. Meestal beginnen we met een longlist en komen we op de viering zelf uit met een shortlist die dan toch wat verrassend is.. let me know. Mijn email adres is bostonbeans@hotmail.com