TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
26-9-2009
|
14-1-2009 19:55:58
Hey Mieke,
In Leuven kan je bij Leo Caerts privéles volgen. Als ik me niet vergis is dat met een tienbeurtenkaart dus als je je liedje kent moet je niet meer de rest van't jaar ofzo door betalen. Hun website is www.rockschoolatplay.be .
Hopelijk ben je er iets mee!
Evelien
|
|
Han
18-7-2009
|
15-1-2009 11:58:19
Hallo,
mijn vriend (verloofde :)) geeft thuis privéles gitaar. De meeste leerlingen regelen ineens 10 sessies, maar misschien heb jij er minder nodig en kan je dat wel regelen met hem. Je mag me altijd mailen op hanrombaut@hotmail.com voor meer info.
groetjes, Han
|
|
Mieke
|
19-2-2009 9:50:09
Dag Han en Evelien,
bedankt voor de info! Ik heb ondertussen een vriend van mij (die heel goed gitaar kan spelen) bereid gevonden me te helpen en zelfs mee te spelen tijdens de ceremonie, dus dat is al in orde. Ik wou nu nog eens vragen of er mensen nog suggesties hebben voor liedjes. Ik heb wel al een lijstje met nummers die iets voor ons betekenen, maar de tekst is niet altijd toepasselijk voor op een huwelijk. Dus suggesties zijn altijd welkom, dan zit er mss iets tussen waar ik zelf helemaal niet aan zou hebben gedacht.
Groetjes,
Mieke
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|