TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
8-8-2009
|
13-1-2009 14:18:54
hey Laura,
Wij hebben het duo eaze vastgelegd! www.eaze.be je weet dat wij zéér sceptisch tegenover demo's stonden, dus hebben een afspraakje met hen gemaakt... Ze waren héél vriendelijk(maar dat zijn de meeste ;-)) en toen begonnen ze te zingen, amai ik heb daar zitten wenen!!!Niet normaal!!Als ik er nu aan denk begin ik bijna weer....Ze zijn ook zéér redelijk van prijs!!300 euro betalen wij, er komen geen verplaatsingskosten bij omdat het binnen het half uur rijden is van bij hen... Anders moet je ze maar eens mailen en zeg maar dat je door mij gestuurd bent (Wesley en Debby, wij waren er met de 2 kindjes vorige week zaterdag), geloof me ik was blij dat ik na het beluisteren van verschillende "zangers en zangeressen" dit duo had gevonden!!!
Groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Katrien
22-8-2009
|
13-1-2009 15:17:41
Wij nemen sopraan Manuale, kost 300 EUR. Ze heeft ook een website en daar kan je enkele liedjes beluisteren. www.sopraanmanuela.be
|
|
Lien
16-2-2008
|
13-1-2009 20:31:11
Wij hadden David & Koen. Die kan je vinden via www.davidenkoen.net . Een echte aanrader!!!! Groetjes en veel succes!
|
|
sanderijn
|
15-1-2009 9:49:40
Hallo Laura, ik ben zelf professioneel muzikante en werk samen met vaste zangeres voor trouwmissen met modern repertoire. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. groetjes, Sanderijn
|
|
Ilse
|
16-1-2009 9:36:04
Dag Laura,
Misschien kan Yune jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Laura
11-7-2009
|
16-1-2009 10:10:15
Hey
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb ze allemaal eens opgezocht en Manuela en Eaze springen er toch uit voor mij. Zij zijn de goedkoopste en zingen het mooist. Ik heb allesinds een optie genomen bij Manuela omdat zij nog meer voordelen heeft dan Eaze al vind ik het liedje Endless love wel iets prachtigs hebben op hun site. Het enige wat mss wat stoort is dat Manuela alleen zingt en soms is een duet echt wel mooi. Maar ze heeft verder een heel mooie stem.
Groetjes, Laura
|
|
davy
|
19-1-2009 9:17:20
Dag Laura, neem maar eens een kijkje op www.davyvalerio.be , misschien is dat wel iets voor jullie? kostprijs 150 euro solo, en 250 euro als duo met pianist en tweestemmig gezongen.
veel succes!!
groetjes
Davy
|
|
Natalia
|
24-1-2009 23:04:03
Hoi, Laura,
enkel opletten, Manuela zingt niet met live pianist, ik heb met haar team even samen gewerkt(duo allegro), hun zangeres had in de zomer haar been gebroken en ik heb haar even moeten vervangen. Ze beloven wel live pianist en een live zangeres. Zangeres zingt live, maar keyboard speelt een opgenomen liedje af. Dus, je weet waarvoor je gaat. De zangeres Manuela is wel goed en met veel ervaring, ik vind alleen dat die prijs wat te veel is voor een optreden met een bandje.
Groetjes zangeres Alina
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|