Terug naar overzicht
Hallo, Ga eens een kijkje nemen op www.lindele.be , een tof jongerenkoor en qua prijs valt het nog mee. Groetjes Katrien
Wij hadden Michael Houston als zanger. Geen gospelmuziek maar wel zo'n stem, het maakte het helemaal bruisend! Onvoorselbaar! Misschien wel wat jullie zoeken. Wij hadden een heel speciale mis door zijn muziek. Zo persoonlijk! Michael Houston, een Amerikaanse zanger die hier in België woont.Ik vind zijn nummer even niet. Ben dan ook al eventjes getrouwd! Zo'n 178 dagen! Heb onze trouwspulletjes nog maar net veilig opgeborgen in een doos. Herinneringen voor altijd...Groetjes Karen
Dag Nele,Kijk eens bij Peggy Richie, zij gaat onze viering verzorgen.GroetjesMarieke18/04/2009
He,Dankje voor de reacties. Heeft iemand van jullie die man zijn contactgegevens? Bij het googlen levert het me niets op.Alvast enorm bedankt van een bloednerveus bruidje.
Rond welk prijskaartje zit zo een gospelkoor? Vind dit een goed idee.Zou het lief vinden als je wat an laten weten.avereecke@hotmail.comSorry dat ik je niet kan helpen