TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
6-2-2010
|
16-12-2008 17:25:26
Heej,
Dat liedje van James Blunt vind ik ook supermooi maar je moet eens naar de tekst luisteren, echt niet gepast voor een trouw hoor!! Dit is de laatste zin: Maar het is tijd om de waarheid onder ogen te zien Ik zal nooit bij jou zijn
spijtig he!
|
|
evy
1-3-2009
|
17-12-2008 13:53:37
op zich mooie liedjes, maar zo veel... Wij hadden 4 liedjes voor onze viering (1 binnenkomen, 1 buitengaan en 2 tussendoor) M'n broer had er 5 en velen vonden dat al teveel. De aandacht gaat na een tijdje weg. En jullie kiezen er 8? Of moet je nog een selectie maken? Soit, uiteraard doe je waar je zelf zin in hebt he, 't is jullie viering ;)
|
|
daisy
25-9-2009
|
17-12-2008 15:02:26
hey, normaal gaan we voor een viering met 8 liedjes, na nieuwjaar leggen we het voor aan de pastoor. we weten ook nog niet of die zoveel liedjes wilt doen in onze viering. we denken wel van nog een paar liedjes te wijzigen dus alle tips zijn welkom. bedankt Lieven en Daisy 25/09/09
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
17-12-2008 15:39:26
"Ik wil je" van de kreuners s niet echt gepast vind ik want dat gaat over een vrouw die alle mannen verleid om ze dan te dumpen :s En zoals iemand anders al zei gaat "you're beautifull" over een onmogelijke liefde naar een getrouwde vrouw toe Dus die zou ik persoonlijk niet gebruiken wij hadden Truley madley deeply savadge garden altijd heb ik je lief clouseau everything michael buble Everythime i think of you marco borsato you raise me up westlife amazing grace leanne rimes start back at one brian mcknight heaven bryan adams
|
|
nele
8-8-2009
|
13-1-2009 13:26:48
Hey,
Voor in de mis weet ik het niet zo goed met je liedje van James Blunt, maar wat de tekst ook zegt, het gaat om het gevoel dat jij en je vriend erbij hebben. Voor mijn vriend en ik is dat een liedje dat uit kwam als we net iets begonnen. Het omschrijft ook een beetje het begin van onze relatie en hebben dat dan ook voor vanalles gebruikt met dan "but I'll allways be with you" op het einde. Wij gaan dat liedje waarschijnlijk als openingsdans gebruiken. Voor ons is het gewoon een liedje gevuld met emoties en herinneringen.
groetjes en succes
|
|
Natalia
|
24-1-2009 23:37:53
Hoi Daisy en Lieven,
de tekst kan inderdaad aangepast worden, en de nummers ook ingekort eventueel, zodat niemand het te veel zou vinden. Het belangrijkste is dat jullie zelf een goed gevoel bij deze nummers zouden hebben.
Is het misschien Only Time van Enya? Wordt veel gebruikt bij verschillende gelegenheden.
Groetjes zangeres Alina
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|