Terug naar overzicht
Dag iedereen wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Boekjes van een dergelijke viering mogen steeds ook naar avers2001@yahoo.com gemaild worden...Veel succes nog met de voorbereidingen!
hey hey, Wij gaan geen vieringboekje geven aan de gasten. maar gewoon een verloop van de viering zodoende ze weten wat er komt...Ik heb al enkele teksten op internet gevonden en onze vrienden gaan ook veel zelf schrijven. dusja weet niet of ik echt kan helpen. nu dinsdag hebben we onze eerste afspraak met het uvv. als je wil laat ik dan wel iets weten. groetjes ellen
Ja, tuurlijk kan dit ons ook helpen! Ik ben niet op zoek naar boekjes voor de layout ofzo, het is om te zien hoe jullie variatie en structuur brengen in het geheel (het lijkt nogal monotoon bij ons).
Wanneer trouw je? Wij doen onze viering via uvv en weet nog niet hoe het eruit zal zien.Ik kan dus nog niet helpen.Valerie
Hoi! Ook wij opteren voor een niet-kerkelijk huwelijk maar missen wat inspiratie en voorbeelden voor de opbouw van onze viering. Stuur ons aub jullie voorbeelden! mail: amelie.en.peter@gmail.comAlvast enorm bedankt!