TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
11-8-2008 12:01:56
Die groep ken ik niet... Wij hadden ook gekozen voor live muziek en waren zeer tevreden en ontroerd van de muziek van David & Koen (piano, gitaar, twee stemmen). Het was echt af en zoooo schoon toen ik met mijn papa de kerk binnenwandelde. De gasten hebben enorm veel complimentjes uitgedeeld. Ik maak dan ook heel graag reclame voor hen omdat zij dat muzikale extraatje gegeven hebben aan onze dag welk ik andere koppels zeker toewens! www.davidenkoen.net Groetjes, Lien, 177 dagen getrouwd :-)))
|
|
miek
21-3-2009
|
11-8-2008 14:26:31
geen ervaring mee, weet alleen dat ze hier ongelooflijk veel sluikreclame hebben gemaakt... oa door zichzelf voor te doen als moeder van de bruidegom ed... met zo'n mensen wil ik dus géén zaken doen!
|
|
David
|
11-8-2008 17:55:50
Hoi wendy,
Wij zijn net getrouwd op 8-8-8. Dus wij kunnen terug weer tijd maken om andere koppels ook een mooie dag te laten beleven. Het was genieten, genieten en genieten van de eerste tot de laatste minuut. Wij wensen voor jullie alvast hetzelfde.
Als pas getrouwd paar weten wij hoe belangerijk de voorbereidingen zijn en het vertrouwen dat je moet stellen in zoveel andere mensen. Ook voor het muzikale gedeelte is het dus belangrijk dat je je 100% goedvoelt bij de keuze de jullie zullen maken. Horen jullie graag duetjes, of solo's man/vrouw of een mix van deze drie, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Voor een playlist en samples: vervoort130@hotmail.com
Misschien tot gauw en veel plezier met de voorbereiding van jullie grote dag.
Muzikale groetjes,
David en Noor 8-8-8
|
|
katia
|
16-8-2008 13:42:05
Hoi
Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Demo's op aanvraag
Groetjes van Katia
|
|
Ilse
|
17-8-2008 17:31:19
Dag Wendy,
Misschien kan Yune je bekoren ? Meer info vind je op www.yune.be .
Groetjes,
Ilse
|
|
Michael
|
17-9-2008 8:14:55
Hello
Met Art-times geen ervaring. Als je op zoek bent naar popliedjes al dan niet instrumentaal kijk dan eens op www.kerkmuzikanten.be Prima trio met veel ervaring! Groetjes
Michael
|
|
han
21-4-2007
|
26-9-2008 18:36:06
Wij hebben het koor 'The flatnuts' gehad. Een tof popkoor uit Leuven. Zongen bewerkingen van bestaande bekende liedjes. Iedereen was echt heel enthousiast! Kijk maar eens op www.flatnuts.be .
|
|
Katja
|
4-10-2008 11:37:11
Hallo Wendy,
Neem eens een kijkje op www.amantes.be . Ik ben zelf van Terhagen.
Groetjes, Katja
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|