Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey, K3 heeft 2 leuke liedjes; ze hebben het liedje trouwen met super leuke tekst en dan hebben ze nog een, maar ben even de naam kwijt. je moet het maar eens opzoeken op youtube. Je kan deze zeker en vast gebuiken voor de viering, dan is het allemaal zo stijf niet.GROETJES KATRIEN020808www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dHet liedje van k3-trouwen ,daar gaan wij met ons dochtertje op dansen.Ik vind de tekst heel mooi,zie dus nie in waarom je het niet zou gebruiken in de viering.Grtz sarah
fiogf49gjkf0dHey Annelies, Ik vind "kusjesdag" van K3 zeker gepast voor tijdens de viering!GroetjesIlse en Kristofwww.kristofenilse.bruiloftsite.nl 3 dagen gelukkig getrouwd
fiogf49gjkf0dHoi,Ons zoontje van 3 gaat (hopelijk...) een gedichtje voordragen voor ons (met een beetje steun van mijn zus): Mijn hart is groot mijn hart is rood en het is voor jou het komt van mij ik ben zo blij omdat ik van je hou!Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar misschien is het leuk om ze zelf te laten zingen of voordragen...?
fiogf49gjkf0dhoi,mijn dochtertje heeft in een huwelijksviering het liedje van Herman van Veen (titelsong van Alfred Judokus Kwak) gezongen : "ik ben vandaag zo vrolijk" en het was inderdaad een vrolijke dag!Ook samson en Gert zingen over "ik ben verliefd" of "verliefd zijn". veel succes ermee