TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daphne
20-9-2008
|
18-6-2008 16:04:45
Wij trouwen in het stadhuis van Gent en kunnen er ook een eigen invulling aan geven. Waarschijnlijk gaan te getuigen iets voorlezen. Voor de rest weet ik eigenlijk nog niet goed wat ik ga doen.
Groetjes, Daphne
|
|
dennis
2-8-2008
|
18-6-2008 16:15:53
hoi!
wij trouwen ook in lier, op 2 augustus. Ik heb dat ook zien staan, maar omdat we daarna nog in de kerk trouwen heb ik daar eigenlijk niet zo echt bij nagedacht. Wij nemen ook geen rode loper, dat vond ik ook veeeel te duur voor dat versleten matteke. Ik zou gewoon eens bellen of dat nog eens vragen bij de ondertrouw, dan kan je nog zien wat je er mee doet he. Ik denk dat ik wel zoiets zou doen als ik niet voor de kerk zou trouwen, dat maakt het toch wat persoonlijker he... Wanneer trouwen jullie? Waar is jullie feest? Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Vicky
|
|
dennis
2-8-2008
|
18-6-2008 16:16:43
ah, nu zie ik net dat het antwoord op mijn 1e vraag 3 oktober is :)
|
|
Patricia
|
18-6-2008 16:32:44
Ik trouw ook in Gent, maar enkel voor de wet en daar mogen we ook een aantal dingen zelf kiezen (tekst laten voorlezen, muziekstukje spelen tussendoor).
Wij mogen echter bij de belangrijkste (vind ik toch) dingen niet zelf iets voorzien. Dat is bij binnenkomst (en ik wilde met mijn papa op Butterfly kisses binnenkomen als laatste)en bij ondertekenen (wilde ik een heel mooi nummer laten spelen met een supermooie tekst). Hier speelt het orgel de typische bruidsmuziek en nog andere muziek tijdens het tekenen.
Bij het binnengaan in de tweede ruimte waar de plechtigheid voltrokken zal worden kan er wel even muziek spelen, mr daar is het allemaal samen binnengaan denk ik, daar wordt dan een tekst voorgelezen door iemand en daarna de ambtenaar met de plechtigheden, wij gaan bij het geven van de ringen iets kort zeggen aan elkaar en dan wordt nog eens een tekst voorgelezen, daarna trouwboekje en felicitaties en bij buitengaan kunnen we wel een stukje muziek voorzien, maar heel kort en daarna speelt het orgel weer een typisch bruidsnummer.
Vind dat erg jammer, want net op die twee dingen vond ik dat een eigen muziekstukje veel beter past dan de standaardkoek.
Patricia 01-08-08
|
|
Patricia
|
18-6-2008 16:34:20
Ohja, als je nog voor de kerk trouwt, hoef je die extra dingen niet te voorzien hé. Ik vermoed dat ze de keuze geven omdat niet iedereen meer voor de kerk trouwt.
Dan kun je zien of je daar nog je tijd in kunt/wilt steken om iets zelf te voorzien, anders zal het de standaard zijn.
Patricia
|
|
Ines
3-10-2008
|
18-6-2008 17:25:37
Hey iedereen,
Amai, bedankt voor de snelle antwoorden. 'k Was inderdaad vergeten te vermelden dat wij alleen maar voor de wet trouwen.
@Vicky Ons feest geven wij in het Daemshof in Noorderwijk (Herentals). Wij zijn van de familie de enige die in Lier wonen, maar er zijn al 3 koppels die hun trouwfeest in Lier gegeven hebben: dat limiteert de zaken wel, vind ik. Ik vind persoonlijk niet dat je je trouwfeest geeft daar waar iemand anders van de familie dat al heeft gedaan... Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
sanderijn
|
20-6-2008 12:12:52
Hallo Ines, mocht je toch voor live muziek kiezen op het stadhuis dan mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Ik ben professioneel pianiste/violiste en kan gerust voor passende muzikale omlijsting zorgen. Mvg, Sanderijn Verstraeten Je
|
|
Kimberley
12-9-2008
|
20-6-2008 14:06:34
Hey Ines,
wij trouwen ook in Lier en zijn al in ondertrouw gegaan. Wij nemen eigen muziek mee. Ze hebben wel gezegd dat als het een gekopieerde cd is je vantevoren nog eens langs moet komen met de cd om te zien of hun apparatuur het kan lezen(ze hebben dit al eens meegemaakt dat het niet ging). Wij laten niemand iets voorlezen. EN volgens mij kan je tussen de trouwboekjes niet meer kiezen(bij ons stond daar een streep door). Geniet nog van de voorbereidingen!
Groetjes!!
Kimberley 12/09/2008
|
|
annet
|
24-6-2008 21:11:29
fiogf49gjkf0d Beste Ines, Het is fantastisch als je straks het stadhuis binnenkomt en er wordt voor jullie 'Oh Happy Day' gezongen.. Live muziek is 'the finishing touch' tijdens de ceremonie! Graag verwijs ik je naar onze site...www.vocalpower.nl Met muzikale groetjes. Vocal Power
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|