TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
debbie
10-10-2008
|
16-6-2008 14:29:00
hallo, you are is misschien toch beter he om mijn intrede te maken maar weet iemand waar ik dit liedj kan halen want het enige dat ik er van heb is de live versie en die vind ik niet zo geschikt. goetjes debbie
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
16-6-2008 14:44:21
Hey Debbie
Ik denk dat 'You are' ook meer toepasselijk is op dat moment dan de inhoud van het liedje 'de roos' dat toch iets triestiger is. Dit liedje is terug te vinden op haar allerlaatste cd, misschien vind je wel iemand die die heeft?
Groetjes Caroline 30/05/2009
|
|
betsy
6-6-2008
|
16-6-2008 21:47:36
hoi debbie, wij hadden the rose gezongen door nana mouskoeri...bangelijk mooi hoor!!! succes!!! reeds 10 dagen gehuwd
|
|
Darcy
9-8-2008
|
17-6-2008 9:54:15
Hallo,
Wij hebben de roos gekozen van natalia tijdens de huwelijksviering...als intredelied wou mijn aanstaande wedding march dus komt de roos na onze trouwbeloften, dat zorgt dan voor een extra emotioneel moment ;-)
groetjes en succes, Darcy 08/08/08
|
|
Marianne
|
18-6-2008 21:57:00
beste, Je vraagt wat ik ervan denk...mooie versie van Natalia, maar ik zing ondertussen de roos al meer dan 20 jaar! Zou je niet beter in je cd-collectie iets gaan zoeken dat wat minder triest is, iets "moderner". Er zijn zoveel mooie intredeliedjes. Telkens ik "de roos" hoor in een mis heb ik zoiets van "allé, nog maar eens!" Als je natuurlijk fan bent van Natalia moet je het vooral wèl doen, want dan is de keuze bewust. Succes ermee Marianne
|
|
els
|
25-6-2008 23:40:53
fiogf49gjkf0d ik vind dit een heel mooi nummer en een prachtige tekst. inderdaad niet zo origineel maar het is uw trouw, en als je dat nummer wil, zeker doen. ik zou dan wel voor de versie van Ann Christie gaan, vind haar stem mooier.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|