TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tiffany
|
15-6-2008 12:48:06
Beste,
Kijk eventueel op onze site www.art-times.be onder de rubriek "Events". Onze mogelijkheden zijn uiteenlopend, volgens jullie budget en muzikale voorkeuren.
Met vriendelijke groeten,
Tiffany (Art-Times) U kan ons altijd contacteren op 0484/032.811 of info@art-times.be
|
|
Lien
16-2-2008
|
15-6-2008 14:56:48
Hey Evy, Ik kopieer even mijn berichtje aan Eva van vandaag: Ik heb gekozen voor David en Koen... Een pianist en gitarist en prachtige zang van moderne lovesongs. Superprofessioneel en emotioneel. Ze staan open voor suggesties die niet op hun repertoire staan. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . Groetjes en succes! Lien, 120 dagen getrouwd :-))
|
|
Annelies
|
15-6-2008 19:04:22
Hoi, mijn vriend is professioneel pianist en doet af en toe huwelijksvieringen (gisteren nog) met een zangeres en we zijn van Mechelen dus... mail me maar gerust voor meer info!
Groetjes, Annelies andalouseke@yahoo.com
|
|
Annelies
|
|
|
Lientje
8-11-2008
|
16-6-2008 12:33:50
Wij hebben Amantes. Vond hun live sessie geweldig. Hopelijk in November ook zo al twijfel ik daar niet aan!
|
|
Joke
30-5-2009
|
16-6-2008 12:48:24
Dag Evy
Ik weet niet juist welke live muziek jij in gedachten had,maar bij ons in de kerk komt een doedelzakband spelen (vooral dan voor de intrede en voor achteraf buiten aan de kerk te spelen). Niet iedereen hoort dit graag wss maar het zo zo is iets anders en origineel.
Groetjes
Joke
|
|
Ilse
|
17-6-2008 19:41:20
Dag Evy,
Misschien kan Yune je wel bekoren ? Meer info vind je alvast op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Marianne
|
18-6-2008 21:43:04
Mocht je nog nietmand gevonden hebben. Stuur dan een mail naar marizang@telenet.be dan geef ik je info over Octet in Spe, een trio uit Antwerpen die via contrabas, gitaar en stem je viering een persoonlijke, jonge toets kunnen geven. Groetjes, Marianne
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|